Setteli schreef:Ik moet een hele doos Prascent in 1 keer afnemen, behoorlijk aanslag op m'n portemonnee. Iemand in de buurt van Goor (Twente) die met mij wil delen?
Raar, maar hoeveel pillen zitten erin? Dat is misschien wel handige info

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IMJ schreef:Nammie, ik heb het al is genoemd maar doe het maar weer, bokker liljebo had hetzelfde bij haar shet billy..
Die herkende ze af en toe ook niet meer terug.
Misschien kun je haar is pb'en?
dookia schreef:hoeveel hoef je maar te geven setteli?
Zinzi_jewel schreef:Cushing is een tumor . Kan me heel goed voorstellen dat je paard lijp wordt van een tumor in het hoofd .
Die van mij staat te koken momenteel .
Blijft in de regen staan slapen. En zodra de regen stopt staat ze er nog en de damp slaat eraf .
Tandarts vandaag geweest en ook aan het gebit is beginnend cushing te zien . Ze had er een mooi woord voor desa dinges .
Er komt meer ruimte tussen tanden kiezen .Was zichtbaar achterin bij de kiezen ...
Gatverdamme en ze is nog zo jong .
Ben zo bang haar te verliezen ...
Imago01 schreef:Oei Nammie, sterkte. Kijk maar uit (voor jezelf)!
Nog een aantal weken doorbijten meid, dan draait hij wel bij. Hoewel ik wel denk dat je ongewenst gedrag, ziek of niet, het beste kunt corrigeren maar dat moet je zelf even inschatten natuurlijk!
Zettum up hoor, hou vol!
Focussed schreef:Zinzi_jewel schreef:Cushing is een tumor . Kan me heel goed voorstellen dat je paard lijp wordt van een tumor in het hoofd .
Die van mij staat te koken momenteel .
Blijft in de regen staan slapen. En zodra de regen stopt staat ze er nog en de damp slaat eraf .
Tandarts vandaag geweest en ook aan het gebit is beginnend cushing te zien . Ze had er een mooi woord voor desa dinges .
Er komt meer ruimte tussen tanden kiezen .Was zichtbaar achterin bij de kiezen ...
Gatverdamme en ze is nog zo jong .
Ben zo bang haar te verliezen ...
Diastase... Komt vaker voor en is voor zover ik weet niet Cushing gerelateerd... Mijn paard heeft het toevallig ook gehad.... Zolang je een goede tandarts hebt die het netjes oplost hoef je je geen zorgen te maken...