minka schreef:Momenteel 40% korting op derfen bij vidoma.nl
Thanks voor de tip!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar mocht ik m ooit eens verkassen dan is het wel een optie die ik in gedachten ga houden.
M_hartje_M schreef:Ik snap het echt niet meer...
Gestopt met smeren aangezien in mn pony niet betrap op schuren. De hals zit los en echt niet te strak. Maar toch trek ik hele plukken uit

funnyhorses schreef:Hier nog steeds rust qua schuren dankzij de ventilatoren!![]()
Heb wel de eczeemdeken nu erop gedaan gewoon het zekere voor het onzekere als ze naar buiten loopt.
Maar we hebben nog niks te klagen.![]()
Dat was vorig jaar wel anders,toen lag ze al helemaal open van de jeuk.Heel leuk om te zien is dat al dat vliegend gespuis vóór de stal en box hangt en in de box zelf is niks te zien!![]()
Heb nog geen smeersels hoeven gebruiken voor wondjes en de oude wondjes aan het hoofd (voordat ik de vents had hangen)zijn zo goed als genezen.
Op naar de zomer,ben heel benieuwd hoe dat zal gaan.
Mi_Amore schreef:En hoe valt de hals qua lengte Safiera?
opisop_shop schreef:bij de ej is de bruine pyjama in de aanbieding voor 50euro, hoofdkap ook voor 15 euro nu.
Matheno schreef:minka schreef:Momenteel 40% korting op derfen bij vidoma.nl
Thanks voor de tip!
obelix schreef:Wat fijn dat dat zo goed werkt, hier is het geen optie, heb geen stroom bij de wei, en hij heeft een inloop stal zeg maar,meestal staat ie buitenMaar mocht ik m ooit eens verkassen dan is het wel een optie die ik in gedachten ga houden.
Momenteel staat hij in training bij een vriendinnetje van mij, en ook daar schuurt hij niet op het moment.
Wel heeft hij zn dek gesloopt dus moet even op zoek naar iets anders nu
Weten jullie of die eczeem dekens ook bij paarden kunnen met een dikke nek?
Hij had nu nog een oude vliegen deken van mn andere paard op,maatje 195,maar die paste om zn nek slecht dicht. Inmiddels heeft hij die gesloopt,dus ga nu wel een eczeem deken kopen,maar 205 is voor zn onderlengte weer te groot omdat ie nog zo iel is
Deken was peperduur...
Deaglán schreef:funnyhorses schreef:Hier nog steeds rust qua schuren dankzij de ventilatoren!![]()
Heb wel de eczeemdeken nu erop gedaan gewoon het zekere voor het onzekere als ze naar buiten loopt.
Maar we hebben nog niks te klagen.![]()
Dat was vorig jaar wel anders,toen lag ze al helemaal open van de jeuk.Heel leuk om te zien is dat al dat vliegend gespuis vóór de stal en box hangt en in de box zelf is niks te zien!![]()
Heb nog geen smeersels hoeven gebruiken voor wondjes en de oude wondjes aan het hoofd (voordat ik de vents had hangen)zijn zo goed als genezen.
Op naar de zomer,ben heel benieuwd hoe dat zal gaan.
Ik ben heel benieuwd wat voor vents je gebruikt en hoe je ze hebt staan/hangen, heb je mss een foto?
ik heb de vents van het merk Bestron(30euro) en dan het wandmodel,zitten zelfs afstandbedieningen bij hihi