line18 schreef:overigens is haar rambo op de naden van de singel los gegaan.
enige iedee of dat onder garandsie valt?
Bij mijn Rambo's ging ook nog weleens een singel los op een naad, weggebracht naar de winkel waar ik ze ook koop, Vrielink Apeldoorn, daar werden ze voor een paar euro weer vastgenaaid.
Laatst ook een grote scheur laten repareren, voor 2 dekens met flinke schade was ik 20 euro kwijt.
Ik denk niet dat je op dekens garantie kan verwachten, paarden gaan vaak niet zachtzinnig met die dingen om helaas. Wel goede service dat de dekens weer netjes gemaakt worden voor een acceptabel bedrag.
) en vandaag begon ie maar aan de stal
En echt op een bepaald moment gewoon vol met z'n kont ertegen, stal kraakte er gewoon van .. En niet weggaan totdat ik letterlijk hemel & aarde heb bewogen .. Man, wat een eigenwijs beest heb ik

Dezelfde als toen volgens mij *zoekt foto*
Daarom dat ik denk toch maar eens bloed te laten trekken, ik kan wel blijven aanmodderen en denken 'misschien is het wel dit of dat', maar als het dat niet is ben ik daar ook voor niks mee bezig 

). Dus meer bewegen en van het gras afhouden, drainagekuur erin over een tijdje (nu nog niet ivm de injectie!) en alleen vitamines/mineralen bijvoeren.