Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tienus63 schreef:
www.lifeaidhorses.nl
Dit is de volledige advertentie uit de P&S, pag. 46, nr 5-2006
Het lijkt wel het wonder middel voor ongeneeslijke problemen, zou het ook bij mensen werken...................?
Ik heb een beetje Li(f)eAid gevoel bij de advertentie
Citaat:Hippolie is te gebruiken als preventiemiddel of als verzorgingsmiddel. Dat houdt in dat u het dus kunt gebruiken voordat uw paard of pony last krijgt van schuren/zomereczeem of u kunt het pas gaan gebruiken wanneer uw paard of pony de eerste verschijnselen van schuren/zomereczeem vertoond. In deze keuze laten wij u vrij. Wij adviseren echter om het product al te gaan gebruiken voordat het schuren of de zomereczeem begint. Dit is vooral belangrijk bij paarden die eerder ooit last van deze kwalen hebben gehad.
Citaat:Dit is vooral belangrijk bij paarden die eerder ooit last van deze kwalen hebben gehad.
Citaat:Hippolie is een verzorgingsmiddel dat ondersteunend werkt bij het tegengaan van schuren en zomereczeem.
IwanLuver schreef:Dit mengsel van kruiden wekt de gezonde en goede werking van darmflora op en helpt het immuunsysteem om beter te reageren op binnendiringende parasieten.
.
ellepel schreef:ja het ging puur om paarden hier in de buurt (assen)
de mijne had er meer last van en enkele kenissen van me hadden precies hetzelfde met hun eczeem dieren.
maar t was wel later in het jaar dan normaal dat de echte zware klachten begonnen...
IwanLuver schreef:
De reactie van LT persoonlijk. (opmerkelijk dat er geen Ir bij zijn naam staat !!)
Fronton schreef:Dat over die titelatuur was toch allang uitgezocht? .
Citaat:Heeft er al iemand de ingredienten opgevraagd?
Citaat:Bedankt voor uw mailtje.
Ons product bestaat uit de volgende plantaardige oliën, namelijk laurier,
jeneverbes, TeaTree en olijfolie gemengd in de juiste verhouding.
Mocht uw paard allergisch zijn voor een van de bestandsdelen (wat ik mij bijna niet kan voorstellen) dan hoor ik dit graag.
Indien u besluit om te bestellen kunt u momenteel profiteren van onze
introductieprijs! U kunt bestellen via onze website met het daarbij
horende bestelformulier.
Vriendelijke groeten,
Tom Canters
D'n Hiep S.C.
ravel schreef:Fronton schreef:Dat over die titelatuur was toch allang uitgezocht? .
Oh ja joh? Door wie dan, door jou?
En hoe zit het dan?
Fronton schreef:Dat over die titelatuur was toch allang uitgezocht? .
Eleonoor schreef:Russel, sommige kruiden zijn zo sterk dat ze een mens kunnen doden, dus waarom niet een parasiet?