Dookie schreef:Woensdag dat komt, dan is het 3 weken geleden dat het begonnen is.
Waarom deed hij dan dinsdag en woensdag niets
Was hij dinsdag en woensdag ook in de binnenbak geweest? En ben je dan vandaag in de binnenbak geweest?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dookie schreef:Woensdag dat komt, dan is het 3 weken geleden dat het begonnen is.
Narco schreef:Ik zou absoluut haar mening overdenken! Ze zegt dit niet om jouw te pesten. Heel veel paarden hebben last van hun rug! DA kijkt misschien op een andere manier naar de rug dan zij? Kon je ook reakties zien van je paardje toen zij de rug bekeek/er aan kwam?!
Narco schreef:Dookie schreef:Woensdag dat komt, dan is het 3 weken geleden dat het begonnen is.
Was hij dinsdag en woensdag ook in de binnenbak geweest? En ben je dan vandaag in de binnenbak geweest?
ellepel schreef:Tancreda4;
ik zou nooit een martingaal of iets dergelijks eraan gaan hangen..
wat denk je wat er in de mond van je paard gebeurd als hij zo onwillekeurig met het hoofd omhoog schud en deze dan strak word tegengehouden door een martingaal??
nee, keur ik echt af, door de mega druk op het bit op dat moment kan er vanalles kapot gaan in de mond en dan ben je nog verder..
bij zo'n dier met een stress tic zou ik denk ik proberen om met speciale voeding iets te verbeteren zodat ze relaxeder word. bach remedie kan best goed helpen,maar er zijn ook voeders waardoor dieren rustiger worden.. ik zou dat eerder doen
ellepel schreef:ik heb ap vanmiddag even laten rennen in de bak, en t was aan 1 stuk door..schudden,schudden, proesten......
ik vind dat het dit jaar bij hem wel allemaal erg lang blijft hangen, volgens mij was hij er vorig jaar rond deze tijd toch echt wel vanaf....
Renza schreef:Dus ik snap het allemaal niet echt, als het niet rijtechnisch is zou ze in de wei ook moeten schudden, doet ze niet. Als het wél rijtechnisch is snap ik niet waarom ze in de winter niet schudt en dus dat zo'n netje een paar weken helpt en ze dan weer begint
En als ze ergens pijn heeft snap ik dus ook niet waarom ze soms wel en soms niet schudt en sowieso waarom ze er zo vrolijk bij kijkt / niet echt pijn lijkt te hebben (maar dat laatste zegt natuurlijk niet zoveel).