nikkel schreef:Misschien zie ik iets verkeerd; wordt het langzamerhand niet iets te druk voor jullie twee. Allebei een volle job.
Hier ga ik heel even op in ookal moet ik geen verantwoording afleggen.
Deze beslissing is genomen in een heel andere situatie.
Deze beslissing is 2 jaar terug genomen met mijn mama, om de lijn die mijn mama opgestart heeft verder te zetten. Echter kregen wij de merrie toen niet vol, na een jaar proberen met 3! hengsten. Maar geen aanleiding bij de merrie om gust te blijven
In mei is de merrie naar hengstenhouder gegaan en tevens mijn beste vriendin. Met de woorden: 1 poging, als het is is het, zo niet komt de lijn stil te liggen.
In juni is de merrie 1x geïnsemineerd en direct raak.
In mei/juni was onze situatie stabiel en goed. In mei/juni was alles verder oké (op mijn ongeval na. Waar toen goed zicht op was kwa revalidatie). In mei was ik al op zoek naar een goede thuis voor Max omdat hij de aandacht verdient die hij nodig heeft. Iets wat ik hem idd niet kon bieden. En dan niet door drukte, want dat heb ik altijd weten te balanceren. Maar doordat ik Max niet los kon zien van mama.
Ja, wij zijn in de oliebol geraakt, ik ben ook maar mens. Maar wij zijn ook serieus uit de oliebol aan kruipen. Mentaal, fysiek en financieel.
De dracht is er, het veulen is gezond en waarschijnlijk een hengstje. En kwa aandacht en liefde gaat dit veulen NIETS te kort komen. Er is een hele fijne opfok 5min bij mij thuis vandaan voor hengsten. Een opfok die hier ook bokt ook een topic heeft lopen over haar schat van een joy
. Een opfok waarvan ik weet dat als ik niet kan hij alles krijgt wat nodig en meer.
Ik snap je zorgen nikkel. Maar jullie zien tipjes van de sluier, jullie zien niet alles en weten niet alles. En dat is het risico van een openbaar forum.
Jullie hebben mij er door gesleept in de periode dat ik het diepste zat. En ik dacht, ik hoopte dat jullie ook blij zouden zijn met dit, voor ons, voor mij, lichtpuntje.