Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirania schreef:Oh, dat klinkt super! Ik ga dat eens proberen. Mag ik je een pb sturen over de hoeveelheden?![]()
Toevallig een merrie waar mijn merrie bijstond die exact dezelfde symptomen vertoont... En op hetzelfde moment als zij leverproblemen kreeg. Zij is een in het bloed gefokte warmbloed, die van mij een trekpaardkruising. Echt vreemd....
Kirania schreef:Is hij al op pssm1 getest?
Eleeke schreef:pssm management ( voeding en bewegen) is Een stuk duurder dan de 40 euro test voor pssm1. Eerst testen dus.
En als 900 euro voor jou erg hoge dierenarts kosten zijn, wens ik je sterkte met wat nog komen gaat ik zit over de 3000 dit jaar
Eleeke schreef:Oh dit is helemaal niet aanvallend bedoeld excuses Mijn toon van schrijven klopte dan niet met het gevoel dat ik had, misschien dat je mijn stress van dit moment er in kan voelen en lezen.
. Het was meer , sterkte het is een en dure ellende , bereid je maar voor.
Ik kan zeker niet in je portemonnee kijken maar omdat je het had over afbetalen van je rekening nam ik aan dat het een pittig bedrag voor je is ( en dat is het ook, ik lig soms krom voor die ziekte, vooral de periode voordat we wisten wat het was )
Maar ook nu staat ze twee dagen op de kliniek Emmeloord en krijgt precies nu een MRI