Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anitaolja schreef:Ander vraagje...wil Duivelsklauw geven maar nu las ik dat dat icm Pergolide niet goed is!! iemand ervaring?? of iets anders wat de artrose kan verlichten.....(zonder glucose)
fransje23 schreef:Buiten de praktische problemen met het geven van de pil moet je er ook rekening mee houden dat als hij een hele pil per dag moet dit € 1,80 tot 2,00 per dag gaat kosten. Het is een pony dus misschien is een halve per dag ook wel voldoende.
Maar first things first: even wachten op de bloeduitslagen en de mening van de dierenarts.
Urbiezira schreef:Helaas slecht nieuws. Bloed is geprikt, maar is voor de sier. Hij heeft een hersenbloeding gehad en hij is lichamelijk op.
Hij loopt scheef, alsof hij dronken is, heeft geen vacht onder z'n zomervacht, kan niet aan de medicijnen want zal dan binnen 2 tellen hoefbevangen zijn...dit is niet mijn paardje. Dit is niet paardwaardig.
De dierenarts en ik hebben samen naar de opties gekeken, en eigenlijk zijn die er voor hem niet. Hij is zo slecht. Het is wachten op de volgende bloeding. Morgen om 4 uur laten we hem op 24 jarige leeftijd inslapen.
Urbiezira schreef:Ja, het is echt heel hard gegaan. Vanochtend wist ik niet beter dan dat hij lekker deze zomer het land op kon met de veulens, en nu is hij er over een dag niet meer...mijn mannetje, mijn pittige mannetje.
Zoals hij was zal hij gaan, vrolijk, eigenwijs, en een vechtertje. Ik ga niet wachten tot hij verpietert, het is mooi zo.
Wat naar dat die van jou ook langzaam op begint te raken...wat dat betreft heb ik het "geluk" dat ik die van mij niet zie aftakelen...