Wat bedoelen jullie trouwens wanneer je het over blokkades hebt? Zit er dan iets fysiek bekneld of vast? Zoals een gewricht 'op slot' kan zitten of zoals je een zenuw of bloedvat kunt afknellen? Of hoe moet ik mij dat voorstellen?
Mijn paard heeft nier problemen gehad. De waarden met de lech antenne waren erg laag op de nieren en de bloeduitslagen van de dierenarts/ regulier/ gaf aan dat hij nierproblemen had gehad (acute nierkoliek) een jaar geleden en twee jaar geleden (eerst kwam warden binnen en eind middag die dag de reguliere bloedwaarden). Die koliek vanuit nieren (regulier diagnose) had hij paar keer gehad en de dierenarts kon dat moeilijk of niet behandelen maar met groen licht van de dierenarts hebben we dit dus via de natuurgeneeskundige gedaan. Zij meet hier dus al twee jaar op afstand, via foto, de nieren door e.a. van Hercule (en ook Polie regelmatig als ik twijfels heb). De ene keer is het goed, de andere keer is het fout en starten we weer opnieuw met Reneel. Allemaal op aanwijzing van natuurgeneeskundige.
Nu sinds een dik half jaar zijn en blijven de nier waarden goed en toen werd voor het eerst afgelopen maand gezegd door onze natuurkundige: "Pien, het lijkt alsof de blokkade van de nieren zijn opgelost". Dat had ik haar nog nooit eerder horen zeggen want normaal heeft ze het over de waarden meting en dan alleen de afwijkende waarden.
De laatste nierkoliek was hier eind januari vorig jaar, dus ik blijf het in de gaten houden.
De dierenarts die hier in januari voor de basis inenting kwam vond beiden paarden er erg goed uitzien en toen ik vertelde wat natuurgeneeskundige had gezegd over de nieren vertelde hij: "ik vind dat Hercule er echt goed uitziet, vergeleken met een jaar geleden. Dus het zou best wel eens kunnen dat het leed geleden is". Paard glanst is vrolijk, drinkt weer heel goed, normaal gezellig orenspel etc.
Wij doen hier alles met natuurgeneeskundige op afstand en als het acuut is dan komt dierenarts hier en gaat gelijk telefoontje naar NL voor een door meting. Dus dan doen wij beiden (al 15 jaar) en leggen dat naast elkaar (dus regulier en alternatief gaan hier hand in hand bij mens en dier).
Een blokkade is simpel gezegd een verstopping in de energiebanen.
singasong
Geplaatst: 24-02-15 20:32
Oomens, Blokkades kunnen voorkomen in alle 3 de lagen. In de fysieke laag, energetische laag, emotionele/spirituele laag. Een blokkade kan in de buitenste lagen ontstaan en daarna fysiek worden. Maar bij bijv. een trauma kan een blokkade fysiek ontstaan en daarna naar de buitenste lagen gaan.
Gisteren mijn derde inwijding gekregen in de IET. Ben er heel blij mee en hoop nog meer dieren en mensen er mee te kunnen gaan helpen.
Wijslander
Geplaatst: 02-04-15 20:52
Ik hijs dit topic weer even omhoog met een vraag: zijn er hier mensen met een tip over iemand om Bach Bloesems te laten samenstellen? Iets met bomen en een bos... Alvast bedankt!
Hele goede ervaring mee en ook veel goede behaalde resultaten gelezen.
pien_2010
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-15 22:54
Sonja89 schreef:
Ik hijs dit topic weer even omhoog met een vraag: zijn er hier mensen met een tip over iemand om Bach Bloesems te laten samenstellen? Iets met bomen en een bos... Alvast bedankt!
Sonja89 het is een centraal topic dus mag zo vaak omhoog worden gehesen als iedereen wil.
Dimple
Geplaatst: 03-04-15 11:44
Zeker Marleen benaderen. Ze heeft wonderen verricht bij mijn zoontje!
marleen_usar
Geplaatst: 03-04-15 19:46
Dank je wel.
Wijslander
Geplaatst: 03-04-15 20:59
marleen_usar schreef:
Dank je wel.
Ik ben benieuwd naar "ons" fotocontact!
pien_2010
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-15 21:09
Sonja89 schreef:
marleen_usar schreef:
Dank je wel.
Ik ben benieuwd naar "ons" fotocontact!
Wat ik dan wel leuk vind, is als uitleg wordt gegeven wat "fotocontact is en hoe er gewerkt wordt met bach bloesem en wat je er allemaal mee kunt.
Ik weet er weinig van en vind dat voor dit topic wel leuk om meer van te weten door iemand die daar mee werkt.
Dimple
Geplaatst: 05-04-15 09:55
Hoe Marleen, in dit geval, leest moet ze zelf beantwoorden, maar aan de kant van het 'ontvangen' kan ik reageren voor mijn zoontje.
Ik kon bij hem de vinger niet op de zere plek leggen waarom hij reageerde zoals hij reageerde. Soms boos, dan weer moe, kort lontje, niet kunnen concentreren etc etc......... Marleen kon dingen over hem vertellen die zij absoluut niet kon weten (is nergens te vinden op internet oid) Zelfs wist ze dingen over mij te vertellen omdat mijn zoontje dat weer aan haar had verteld.
En dus alles via een foto. Ik heb Marleen nog nooit ontmoet.
De druppels hebben hem zoveel rust gebracht, ik kreeg er een totaal ander kind voor in de plaats. Wel zijn we ook met een kinderpsycholoog aan de gang gegaan (ongeveer een jaar na het 1e contact met Marleen) omdat we graag wilden uitzoeken waar bepaald gedrag vandaan kwam en hoe wij daar mee om kunnen gaan. Mede door de dingen die Marleen vertelde ben ik aan het denken gezet.
Meestal binnen 24 uur kon ik mijn kind zien veranderen door deze druppels. Heel bijzonder!
In geval van nood heb ik ook druppels hier liggen die ik dan kan gebruiken.
Fijn Dimple, dat het zo goed gaat met je zoontje. Vind het ook heel erg apart, maar ik heb van meer mensen gehoord die zo'n baat hadden bij deze vorm van druppeltjes.
moonfish13
Geplaatst: 05-04-15 15:21
Ik heb ze ook staan, gebruik ze niet heel veel meer maar af en toe sleutel ik even bij naar volle tevredenheid.
pien_2010
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-15 15:28
moonfish13 schreef:
Ik heb ze ook staan, gebruik ze niet heel veel meer maar af en toe sleutel ik even bij naar volle tevredenheid.
Waarvoor gebruik jij ze? Enne is bachbloesem vooral bruikbaar als het gaat om iets psychisch (angsten, druk gedag, etc. etc) of zie ik het nu niet goed?
Ik gebruik ze vooral na bepaalde heftige dingen, of veel stress, overwerkt die dingen. Op een gegeven moment kan ik niet zo goed meer uit dat dal komen omdat gewoon alles van slag is. Dan is bijsleutelen met de bloesems genoeg. Het is niet alleen psychisch hoor, maar lichamelijk kan een gevolg zijn van je hoofd. Stel je het spanningshoofdpijn kan je door meer rust in je hoofd toch van die hoofdpijn af komen. Er is ook een methode waarmee je ook op de huid werkt, die is weer ingewikkelder en gekoppeld aan de organen etcetera. Nouja je kunt er best kanten mee op.
marleen_usar
Geplaatst: 05-04-15 19:14
Ik ben ooit met Bach bloesem begonnen, maar ik ontwikkelde mezelf en kwam er achter dat er meer was. Zo kwam ik bij andere bloesems terecht, o.a Pacific, Findhorn en Californische remedies. Ik test ze via een foto, dat is erg handig voor mensen of dieren die ver weg wonen. De foto stuur je via internet, ik ga dan de bloesems testen. Iedere bloesem werkt voor iedereen weer anders, want ieder probleem heeft een andere oorzaak.
Bv slaapproblemen kunnen bij iedereen een andere oorzaak hebben, dus als er bv 4 mensen zijn met een slaap probleem hebben ze alle 4 een andere samenstelling in hun flesje. Er mogen maximaal 6 bloesems bij elkaar in een flesje. Wanneer ik de bloesems heb getest dan geef ik het verslag door. Ik schrijf bij iedere bloesem waarom hij bij die persoon zal werken. Ik beschrijf dan ook hoe iemand is, dat komt gewoon uit mijn handen tijdens het typen. Mensen zij dan altijd erg verbaasd maar vooral bij kinderen is het handig want ouders lezen dan waar hun kind mee zit.
Bij kinderen en dieren werken de bloesems direct, en ik hoorde net van een eigenaar van een pony dat de bloesems al beginnen te werken nog voor dat ik ze heb opgestuurd. Dat vind ik zelf wel erg bijzonder. Ik werk ook met Karmic essences en die zorgen dat je blokkades op heft die afkomstig zijn uit je jeugd, een blokkade zorgt er voor dat je niet verder komt. Er zijn nu heel veel gevoelige mensen en kinderen die hebben veel baadt bij de bloesems.
marleen_usar
Geplaatst: 11-04-15 22:46
Wat een stilte hier.
Kuggur
Geplaatst: 12-04-15 00:03
Sssst, dat is een meditatieve stilte.
pien_2010
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-15 17:40
Hahaha , die Kuggur.
Hier is het alternatief irt de paardjes rustig, daarom post ik weinig. Onze Hercule zijn nierklachten zijn helemaal over (zowel regulier getest als lecher antenne kwam eruit dat de waarden goed zijn). Dus dat is toppiejoppie en ben ik heel erg blij mee. Temeer daar de dierenarts er een hard hoofd in had en zei dat als alternatief hij geholpen kon worden we dat vooral moesten doen, want zij kon er niet zoveel mee.
Polie heeft allergie al jaren en daar ben ik dit jaar voor het eerst met homeopatische druppeltjes begonnen op aanwijzing van de apotheek en natuurgenezer en ze lijkt een stuk beter dan vorige jaren en het gehoest en gesnotter is ver over. Maar ik ben me goed bewust dat de echte allergie tijd nog moet komen dus ik ben voorzichtig positief, maar kan daar meer over zeggen aan het eind van de zomer. De allergie is zeker (zowel dierenarts als regulier geconstateerd), dus ik had de zegen weer van mijn dierenarts. Allergie i.r.t paarden is toch een lastige zei onze dierenarts.
Dimple
Geplaatst: 13-04-15 09:37
Hier ook alles goed onder controle.
Ik ben zelfs 5 weken geleden gestopt met de prascend voor mijn cushie omdat ik er geen heil meer in zag. Ondanks een goede waarde (regulier getest) bleef ze depri, slecht eten etc. Heb verhoogd, verlaagd noem het maar op.
Nu van de pillen af, meer en anders gaan voeren en hoppa, we gaan als een speer. (alles i.o. met de DA uiteraard)
Laten testen met de lechner en er werden geen afwijkingen gevonden. Ik ben blij dus!