Jij ook fijne feestdagen en een heel goed 2015 met veel plezier ! En vooral een goede gezondheid van jou en Mirre En wie weet gaat die strandrit er in 2015 nu echt een keer van komen
Wat een dag met gemengde gevoelens, afgelopen week 2 bokt iconen overleden Zorro en Tisento, zo wordt ik toch maar even met mijn neus op de feiten gedrukt hoeveel geluk ik heb gehad dat ik 2015 kan afsluiten mét een gezond paard!
Nu het jaar 2014 afsluiten, hopelijk wordt 2015 beter, al mag ik niet klagen want het allerbelangrijkste is er nog! Mijn lieve Mirre.
Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar
Ensueno
Geplaatst: 04-01-15 13:37
En hoe ging talentendag?
xxsalinaxx
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-15 21:10
Was heeel leuk! ze was heel braaf, keek nergens van op of om, was alleen op het eind beetje drammerig..
hier wat foto's en filmpje, helaas van slechte kwaliteit, zijn screenshots
Op het filmpje is te zien dat ze drammerig wordt op het einde van het filmpje, daarna kon ik haar nog 10 min aardig herpakken maar galop was errug leuk vond ze
Waar kan ik Ros magazine het handigste kopen ? Of bestellen ?
xxsalinaxx
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-15 16:58
silvia58 schreef:
Waar kan ik Ros magazine het handigste kopen ? Of bestellen ?
Ik denk het makkelijkst bij de Bruna, primera, Expo Zulke winkels, ik weet niet of dat bij jou in de buurt zit? Bestellen zou ik eens moeten kijken of dat kan!
Ik heb je topic gevolgd, en toen vandaag Ros in de bus lag meteen jullie verhaal gelezen. Zo toppie waar je nu bent met Mirre, op naar een gezond 2015 voor jullie, dat heb je zeker verdiend.