regulier versus alternatief: discussie, onderzoek e.d.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 17:36

Je bijnieren maken progesteron aan, bij uitputting door bijv. chronische ziekte gebeurd dat vaak gewoon niet genoeg doordat ze overbelast/uitgeput zijn.
Progesteron zorgt er bijvoorbeeld voor dat je vocht vast gaat houden als je niet genoeg hebt, en last krijgt van PMS. :)
Ik heb daar erg veel last van gehad, ben nu een stuk fitter en deze maand dus voor het eerst geen problemen.
Ik ben daar echt al heel lang mee bezig om dat goed te krijgen, cyclus was laatste jaren 33-37 dagen, en dan wel vanaf 28 pms waar ik onwijs moe van werd. :)
Heb een tijdje progesteron creme gesmeerd maar kreeg daar ontzettend veel pijn van, heb reumaklachten sinds de lyme en veranderingen hormonaal kan pijn geven.

Kwestie van weten wat er in je lichaam gebeurt dus, op basis van signalen die eigenlijk elk mens met voldoende kennis kan herkennen.
Nu heb ik wel heeeel veel uitgezocht en gelezen hoor, want het zou mijn autisme zijn volgens de artsen en daar kon ik met mijn verstand niet bij.
Ging nl van gezond naar instorten in 6 maanden, en dit voorjaar nog steeds niet op de rit.. Het klopte niet gewoon in mijn hoofd.

Ik lijk sinds de MMS wel wat georganiseerder in mijn hoofd trouwens.
Nogal concentratieproblemen sinds ik Lyme heb en dat was het eerste weekend dus meteen kraakhelder en georganiseerd, verbluffend eigenlijk. :)
Al met al ben ik echt heel tevreden over de MMS eigenlijk, van antibiotica wordt ik nl gegarandeerd ziek en hier eigenlijk weinig last.
Vandaag twee keer 1 druppel genomen, en dan merk ik dat het energie vreet.
In de vorm van iets slap, hoofdpijn van de afvalstoffen en gewoon moe. :)
Die hoofdpijn is na bioresonantie detox binnen een half uur erna weer weg trouwens, anders had ik dit denk ik niet volgehouden.
Ben een keer bij een pro geweest met een bioresonantie apparaat, daarna twee weken zoveel pijn gehad dat ik er zelf een gekocht heb.
Nu kan ik elke dag onderhouden om o.a. gifstoffen te lozen.

Toevoeging trouwens over de MMS..
Ik heb enkele ervaringen gelezen van mensen die MMS gebruikt hebben en daarna darmklachten hadden.
Maar dan lees ik daar bij dat ze 9 maanden kotsend over de pot gehangen hebben.
Dat staat nadrukkelijk omschreven dat dat niet de bedoeling is, net als die andere gevallen.
Dat is imo een kwestie geweest van misbruik van het middel, en eigenlijk zou daar deskundige begeleiding bij moeten zijn..
Ik ken de symptomen wanneer mijn lichaam bezig is met de MMS, maar veel mensen niet.
Ik stop vóór ik ziek wordt, omdat ik herken dat er rotzooi gemaakt wordt in mijn lichaam wat eruit moet. :)
So far so good MMS..

irmaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:43

Fijn dat het voor je lijkt te werken moonfish13 dat is uiteindelijk het enige dat telt toch +:)+

Toch blijf ik bij mijn quack alert. Producten die de naam mee krijgen met 'miracle' of 'magic' zijn in mijn ogen bij voorbaat al verdacht. Een promotie als op de volgende site, http://miracle-mineral-supplement.com/, draagt daar nog eens aan bij. De site zegt het al, 'it seems to good to be true'; als dat het geval is kun je ervan uit gaan dat het dat dan ook vrijwel altijd is.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:29

irmaz schreef:
Fijn dat het voor je lijkt te werken moonfish13 dat is uiteindelijk het enige dat telt toch +:)+

Toch blijf ik bij mijn quack alert. Producten die de naam mee krijgen met 'miracle' of 'magic' zijn in mijn ogen bij voorbaat al verdacht. Een promotie als op de volgende site, http://miracle-mineral-supplement.com/, draagt daar nog eens aan bij. De site zegt het al, 'it seems to good to be true'; als dat het geval is kun je ervan uit gaan dat het dat dan ook vrijwel altijd is.

Absoluut.
Kijk ik was ook skeptisch hoor, maar als op een gegeven moment alle opties op zijn eind lopen moet je wat.
Ik ben 21, al vanaf mijn 17e Lyme, veel en veel te jong om de rest van mijn leven afgekeurd te zijn!
Ik weet hoe mijn lichaam in elkaar zit, en ik merk hier goed resultaat.
Die website heb ik niet bekeken trouwens, alleen nederlandse en heb besteld bij MMS nederland.
Ik had dat glas met die zooi voor me staan en moest wel even drie keer slikken hoor voor ik het de eerste keer op dronk. :')

Maar even zo Irmaz; Lyme is naast antibiotica geen reguliere remedie voor.
Zelfs antibiotica is niet bewezen, en ik weet dat ik heel ziek wordt van antibiotica die ik dan maanden moet slikken.
Tel daarbij een zware voedselallergie bij op en dus gevoelige darmen en dan bedenk ik dat ik dat absoluut niet wil.
Vooral omdat ik niet achteruit ga, anders zou het een ander verhaal worden.
Wat doe je dan? Willens en wetens je darmflora en dus energiepijl om zeep helpen, of toch iets proberen al is het niet bewezen?
Ik kreeg te horen leer er maar mee leven, maar dat was geen optie in verband met gewoon vreselijk veel pijn hebben en psychisch aan gort.
Mensen die mij niet kennen van voor de Lyme herkennen mij niet meer terug als ze mij een tijd niet gezien hebben, zegt genoeg denk ik. :)