Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Inge schreef:Wat ik me vooral afvraag, als je paard een blessure krijgt waar een lang herstel aan vast zit maar er een goed uitzicht is op een pijnvrij leven, wie doet dit?
, de VA zei alleen dat het lang ging duren en dat het goed zou komen als het paard zich zou laten revalideren:
en ik geduld zou hebben:
. Hij had er ook geen pijn aan, dat scheelde. En achteraf zijn die 2 jaar best hard gegaan. Gulpje schreef:_Inge schreef:Wat ik me vooral afvraag, als je paard een blessure krijgt waar een lang herstel aan vast zit maar er een goed uitzicht is op een pijnvrij leven, wie doet dit?
, en natuurlijk was het elke keer droog toen we klaar waren

Gulpje schreef:_Inge schreef:Wat ik me vooral afvraag, als je paard een blessure krijgt waar een lang herstel aan vast zit maar er een goed uitzicht is op een pijnvrij leven, wie doet dit?
daar heeft onze merrie het heel lang heel goed op volgehouden. Ze kosten een paar centen maar doen hun werk erg goed.
en dan nog de rekening van de Visdonk erbij , dan valt echt de operatie van Fay in het niet hierbij

Hopelijk gaat het nog wel werken!