Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
danoesje schreef:Ja inderdaad wel heftig. Een schrale troost is dat de KS klinisch gewoon goed was, dat geeft echt hoop voor alle paarden hier! Waarschijnlijk is die weer voorgekomen uit de breuk...
danoesje schreef:Hoi Nouvel,
dat is wel heel fijn dan!
Klinkt misschien hard, maar ik heb niet mijn paard gekocht om hem aan de hand te gaan werken. Hij is pas 4 en heb er slechts een maand of 3 op kunnen zitten. is voor mij geen optie helaas, daarvoor kost hij hier in het westen ook gewoon teveel geld. Maar durf echt niet te zeggen wat ik zou doen als ik erachter zou komen dat hij niet meer berijdbaar is voor mij..
danoesje schreef:Pffff wat een vreselijke beslissing AEhytmical! Gelukkig heb ik niet hoeven kiezen of ik hem wel of niet het land op zou doen, hij gaf gewoon teveel pijn aan, ook onbelast dus dat maakte de keuze makkelijker. Hoe hij in een paar dagen zo enorm achteruit heeft kunnen gaan is me nog steeds een raadsel. Maar zo'n dier nog 20 jaar het land op doen...is leuk als je land bij huis hebt maar anders...