EquiPhoto schreef:Ik heb goede ervaringen met de deken ja, goede sterke stof. De deken heeft aan de voorkant een sluiting met 2 gespen. Hierdoor hoeft ie dus niet over het hoofd heen maar zit er aan de voorkant bij de borst een klein stuk huid onbeschermd.
De deken heeft ook geen buikflap, maar aan weerszijden van de deken een langer stuk die door middel van 4 singels om de buik heen worden gevormd.
Ja ik ben er nu dus achter dat naast zijn weidegenoot die de boel kapot beet hij ook zelf zijn deken kapot schuurt, dus ga sowieso verder kijken.
Wat ik op de foto's zie van de deken die jij hebt is die veel steviger, is die stof kapot te schuren denk je?
En jij hebt hem een maat groter dan je normaal qua dekens hebt?
Toevallig hier meet mensen met een Sweet Itch Hoody van Rambo? Hebben jullie wel gewoon de maat die je normaal ook met dekens hebt of ook een maatje groter? (iemand die evt zo lief wil zijn om van maat 185 de hals van iets voor de schoft tot onderhals te willen meten, dus het breedste gedeelte van de hals
)
Ben zo bang om nu dan weer iets te bestellen wat dan te klein is... helemaal omdat het niet bepaald goedkope dekens zijn, en dat heb ik er best voor over maar heb weinig zin om het nu dan weer terug te moeten sturen..