daNiielle_ schreef:Als je nu met zijn allen maatregelen neemt, zorgt dat er ook voor dat we binnenkort allemaal weer ons gang kunnen gaan.
Hier is de stal ook 'op slot', geen mensen/paarden van buitenaf, en niemand mag op concours.
Het is nog niet bij ons in de buurt, een buitenrit mogen we daarom wel maken. Maar zoals de crosstraining van morgen hebben we afgezegt.
Jammer, maar als ik het meeneem en er worden paarden bij ons ziek....Dat wil ik niet op mijn geweten hebben, zeker niet als het zo makkelijk te voorkomen is.
De smid mag hier alleen in de ochtend komen. Dan zijn wij als eerste, en word de kans nog meer verkleind.
Mensen die nu op pad gaan vind ik ronduit stom bezig.
Ook al ga je naar een concours ' verder weg' , weet jij veel...Misschien start daar wel iemand die wel uit de buurt van de besmettingen komt.
Ja plus is de incubatie tijd aardig lang dus weet je ook niet welke paarden besmet zijn en welke niet. Als iedereen nu verstandig thuis zou blijven met de paarden en andere voorzorg maatregelen nemen dan is dat voor alle paarden bezitters het beste. Maar sommige mensen denken daar jammergenoeg niet aan. Je ziet er hier in de omgeving (Nijmegen) nog genoeg met trailer rijden