Een paar jaar later is die bewuste arts voor een soortgelijk akkefietje ontslagen.. iets te vaak mensen met problemen afgescheept..
Ik had het al eens eerder met mijn vorige paard aan de hand gehad dat hij vond dat ze niet hoefden komen. Paard had (bleek later) een gat in zijn pees in zijn achterbeen. Ik kwam 'savonds op stal en wilde DA omdat zijn been zo dik was en hij last had. Of ik niet overdag kon bellen - nee schat want ik kom 'savonds bij mijn paard - overdag werk ik. Hij wilde niet iemand laten komen, toen was ik al zooo pissed en ben later naar een andere praktijk gegaan om hem te laten scannen.
Hij heeft me dus 3 keer zo behandeld, bovenstaande, de keer met de koliek van fargo en de laatste keer met koliek van Whizz toen die zo jong was.
@Siem - wat een goed nieuws dat de koorts al aan het zakken is. Eenmaal in de 38 is het beter te overzien! En heel goed dat je gebeld hebt. Zij zijn toch (mede)verantwoordelijk voor het natraject/revalidatietraject en hebben het meeste zicht op dingen die afwijkend of gevaarlijk kunnen zijn. Goed gedaan hoor!