Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
140509 schreef:utrecht heeft gezegt dat ik haar beter kon laten inslapen omdat alles alleen maar geld kost en dat ik beter dat geld in een goed rijpaard kon stoppen dan in haar
maar ze had geen pijn en kon gewoon oud worden
ik wil zoveel voor haar doen maar ik heb ook mensen die me tegenhouden ik ben nog geen 18
140509 schreef:svdijk schreef:Het filmpje valt me niet tegen, hoewel ik haar niet altijd even zuiver vind en ze mag wel wat actiever.
Ze houd het achterbeen wel behoorlijk achter zich(wat niet vreemd is met zo'n rug natuurlijk), en ze schommelt wat van links naar rechts in de voorhand.
Om haar wat meer te helpen op de volte te blijven, zou je de bak af kunnen zetten op de helft ongeveer.
Ik vind haar in gewicht nog niet echt aangekomen, maar waar ik op de vorige foto's de bolling op de lendenen mistte, zie ik het op deze foto's wel weer.
Fijn dat ze lekker bazig bezig was tegen de andere paarden haha.
klopt ze loopt heel erg slungerig
maar haar spieren zijn nog 10 x niks
als die spieren wat meer getraind zijn zal dat allemaal wel minder worden
ze had zoveel energie gebruikt met die andere paarden waardoor ze bijna geen energie meer had voor het longeren
sevke schreef:@kitbits : blijkbaar ben ik dan toch niet de enige die er zo over denkt...
sevke schreef:Ze had het eigenlijk al moeten zien aankomen. De eerste topics daarover dateren van 2010 ! Naar wat ik ervan zie is het ondertussen alleen maar veel erger geworden. Er nu vanuit gaan "dat het wel zal bijtrekken mits goede training en supplementen" is jezelf een fabel wijsmaken.
140509 schreef:super goed nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
ze had op 3 plekken blokkades bij de nek bij de schoft de kuil zeg maar en bij de lenden
bij de schoft zaten ook een paar wervels verkeerd (geblokkeerd)
maar nu is ze blokkade en pijn vrij![]()
![]()
ik moet nog wel een jaar wachten met inrijden maar ze kan gewoon als rijpaard gebruikt worden
ook als springpaard![]()
![]()
![]()
![]()
omdat ze pas 2 jaar is en nog veel moet groeien en een laatbloeier is kan het goed komen
ze zal waarschijnlijk wel een weke rug houden maar niemand kan nog vooruit plennen hoe de rug gaat groeien
ik moet volgendjaar als ik haar wil inrijden nog wel een keer de osteopaat laten komen om te kijken of alles goed is
ze kan niet precies zeggen hoe alles gaat worden maar het is posentief
het was heel grappig te zien hoe mijn paard dee toen ze de blokkades los ging maken
ze ging gapen maar ze wou het tegenhouden maar dat lukte uiteindelijk niet![]()
daarna mocht ze de wei in en lekker rennen en bokken meer zo'n vreugde bok![]()
mvg