Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
laura1986 schreef:Heb nu ook een afspraak gemaakt met de therapeute van Roos en singasong. Ben erg benieuwd en ik hoop natuurlijk dat ze Frodo ook weel helemaal lekker in zn vel kan krijgen. Want de aangepaste voeding helpt al veel, maar als een virusje/bacterie/schimmel of iets de oorzaak is, dan heb ik die liever opgeruimdook vind ik hem nog wat stijf bewegen (de osteo is ook net geweest, dus dat is het niet) en geveolig op zn huid enzo.. Wordt vervolgd.
laura1986 schreef:De afspraak voor Frodo is aankomende maandag avond. Ben zelf ook erg benieuwdHeb wel goede hoop
IR_EMS schreef:Ik weet niet goed waar ik moet beginnen, maar er is bij mijn merrie IR geconstateerd.
Slecht geslapen, het hele internet afgestruind en kwam dit forum tegen.
Jullie zijn nog allemaal zo positief, helaas ben ik dat niet.
Jullie zullen ongetwijfeld meer weten over deze "ziekte", maar ik ben even uit het veld geslagen.
Ik vind het zo erg, ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
Heb maandag weer een afspraak met de dierenarts, maar ik wil ondertussen zoveel mogelijk informatie ( en dus alle opties) weten.
Het is natuurlijk niet alleen maar IR.
Het is een opeenstapeling van, zeg maar.
Ik kom hier zomaar binnen vallen, sorry hoor!
marjoleinft schreef:hoi, ik meld me hier ook even,
wij verdenken onze haf er ook op.
hij heeft giga veel jeuk aan ze staat en manenkam,(en het lijkt niet op zomerexeem)
hij heeft wel een dikke manenkam van het vet maar het is niet hard.
verder staat hij 24/7 buiten op een kale weide en hij krijgt hooi bij gevoerd.
hij krijgt 1x per dag 1 kopje sportbrok en 1 kopje sportmuesli van de pavo.
ik ben dus bang dat die van mij ook insuline resistentie heeft maar aan de andere kant dus ook een opluchting als we het weten wand we zijn hier al 3 jaar mee aan het kloten.
we kunnnen hem pas einde van de maand testen hij heeft namelijk prednison gehad voor zijn jeuk helaas hielp dat niet.
hebben julie nog tips of niet?
groetjes marjolein