Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
lageveld schreef:Ik zie dat via de op de vorige pagina genoemde link ( http://www.paardenweegschaal.nl ) iemand uit Niedersachsen op mijn pagina geland is. (internet via ewe-tel).
Omdat ik hier zelf ook woon ben ik wel benieuwd wie dat is
Flosje446 schreef:Hippo Ex Cema spreekt mij ook heel erg aan. Als een paard dit krijgt dan zou die in principe toch dekenloos rond kunnen lopen?
zweetvos schreef:sammetje schreef:Ik ben toch wel benieuwd wat ze weegt. Ooit wil ik haar nog een keer laten wegen, dat kan bij ons op de kliniek redelijk in de buurt.
Een beetje off-topic.. maar wij laten regelmatig een paardenweegschaal op stal komen. Ik weet niet hoe groot de stal is waar jij staat maar bij ons doen er altijd wel veel mensen mee. Volgensmij is dit de site: http://paardenweegschaal.nl
xApple schreef:Lijkt me heel lastig als je niet precies weet wat je paardje mankeerd..
Er is toch een onderzoek die het kan laten zien?
opisop_shop schreef:Malenka welke deken had je erop? Balen is dat he
NatasjaM74 schreef:Heeft er iemand ervaring met frontline en maneneczeem.
Ik heb sinds kort een shetlander die verwaatloosd was. Zwaar hoefbevangen geweest en div schuurplekken. Ik dacht de oorzaak van de schuurplekken gevonden te hebben namelijk luis. Maar goed, luis is ondertussen 2x behandeld toen schuurde ze niet meer maar sinds een paar dagen weer aan het schuren. Nu heb ik er maar weer behandeld met frontline. Deels om te voorkomen dat het toch nog een paar luizen zijn die haar pesten, maar ook met het idee dat ik gelezen heb dat frontline die mugjes wel eens weg wilt houden.
De huid ziet er verder wel gaaf uit eigenlijk, alleen ze schuurt hele plekken haar weg, bij haar billen maar nu ook weer aan 1 zijkant (vlak achter haar manen).
Ik heb een geit die last heeft van die mugjes en die behandel ik met Surolan, wat de huis wel rustiger maakt, maar die huid ziet er echt uit als een allergische huis en die van de shet dus niet.