Met [***] gaat het best ok, nog steeds zoekende natuurlijk maar hij gaat best goed. Nadeel bij hem is dat hij zowel schudt op (gras)pollen als op wind .. en wind is natuurlijk wat moeilijker om wat aan te doen. Gekke daarvan vind ik wel dat hij in de winter niet schudt (en dan waait het doorgaans ook

Verder blijf ik ook met het vraagteken zitten hoe hij wel kan schudden, maar totaal niet reageert als de DA op zijn (oog/neus)zenuwen zit te duwen. Heb hem volle zomer laten checken omdat ik dacht dat hij niet meer goed zag, maar er niet bij stilgestaan verder. Toen de DA op de zenuwen begon te drukken (om de reflexen rond de ogen enzo te testen) dacht ik "oei, niet zo handig", maar daar had [***] dan weer totaal geen problemen mee ... Dus dat snap ik dan niet zo goed

Maarja, blijft afwachten zeker? Volgend jaar op tijd met Puur Pollen beginnen en dan zullen we wel weer zien. Hij schudt niet in die mate dat ik zijn leven ondraagelijk vindt ofzo, daar is hij zelf ook nog veel te vrolijk voor. En in zijn paddock heeft hij nergens last van (ook niet in de piste), het is alleen met echt naar buiten gaan .. waar veel gras is en de wind door de velden waait