Maar deze zomer is gewoon een stuk heftiger dan voorgaande jaren geloof ik... Anders haal ik alles eraf, kzie wel !
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
M_hartje_M schreef:Ja iedere dag kom ik eigenlijk niet aan toe... komt gewoon omdat ik het vaak vergeet![]()
Maar deze zomer is gewoon een stuk heftiger dan voorgaande jaren geloof ik... Anders haal ik alles eraf, kzie wel !
_Evelien schreef:Ik heb de eczeemdeken van de week ook maar op gedaan! Nog geen jeuk, maar kan er maar beter te vroeg bij zijn..Ik vlecht haar manen ook gewoon in, anders komt het zo in de klit onder die deken. Ik heb de eczeemdeken van Epplejeck en dat halsstuk is echt 3 x ***. Elke keer als ze graast gaat die hals wat naar achter en daardoor komt er een stuk manen vrij.. meer mensen die dit hebben?
opisop_shop schreef:_Evelien schreef:Ik heb de eczeemdeken van de week ook maar op gedaan! Nog geen jeuk, maar kan er maar beter te vroeg bij zijn..Ik vlecht haar manen ook gewoon in, anders komt het zo in de klit onder die deken. Ik heb de eczeemdeken van Epplejeck en dat halsstuk is echt 3 x ***. Elke keer als ze graast gaat die hals wat naar achter en daardoor komt er een stuk manen vrij.. meer mensen die dit hebben?
heb je een bruine pyjama?
Daarvan glijdt de hals vaak terug inderdaad, dat is voor mij de reden dat ik er een masker bij omdoe, puur om het stuk manen achter de oren ook beschermd te hebben.
M_hartje_M schreef:Ik doe hem al zo los mogelijk, losser gaan niet. Ik kan de deken gewoon over de hals bewegen maar als ze recht staat (en haar onderhals op spanning staat) dan zit de deken erg strak...
Andere oplossing miss? Heb een RSIH
MelissaV schreef:Goh denk het niet eigenlijk, kan er morgen wel eens een foto van maken. Heb niet het idee dat ze te strak zitten, het is een welsh met hele kleine oortjes, denk dat ze daarom zo makkelijk er af floepen..
MelissaV schreef:Iemand hier een tip om die oorgaatjes van de RSIH om te houden? Hij heeft al een halster om maar het blijft nog niet zitten en hij krijgt op zijn hele hoofd schuurplekken van zijn halsters... Van een vliegenkap wordt hij helemaal gek.
Iemand een andere optie?