Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar hij blijft rustig staan tot ik het verder gesjord heb 

Ik dacht: Oh, hij wil de deken om. Hij liep laatst ook los achter op het erf, ik krabde even over zijn kont, loopt ie naar de poetsplaats en kijkt achterom, zo van hup die deken af en lekker poetsen, lekker krabben
Ik was wel verbaasd!
Veelal wel om de dag smeren, maar het blijft goed gaan.
Ze heeft haar hele manenkam nog intact en ook haar staartwortel niet kaal gehad dit jaar! Zal morgen eens een foto maken van m'n blije pony.
welke maat heb je?
ellepel schreef:die manen dat is echt elk jaar zo,in de winter groeit het bij en toch gaan ze er in de zomer weer aan.
maar volgend jaar wil ik een goede deken kopen.
ap loopt nu onder een imperial riding vliegendeken, en die kan voor nu nog goed,maar volgend jaar wil ik denk ik toch zo'n rambo sweet itch hoodie hebben
appie is nu 19
gelukkig moet ik het nergens inkorten
.
. Only_Gold schreef:@ Jaan81, ben ook wel benieuwd welk merk en welke maat deken je paard opheeft. Als ik dat met mijn fries vergelijk lijkt het net of die van jou een beetje aan de kleine is (geen belediging oid, maar dat viel me op)
Ga er nog eentje bestellen, als reserve
Ow, is maat 225 wat ie nu opheeft trouwens, is wat aan de lange kant, maar denk dat anders zn hals er niet goed in had gepast en hij aan de zijkanten wat kort zou zijn.