moniekk schreef:ik heb de zelfde deken en ben er erg tevreden over!
de buikflap zit onder de deken aan de binnenkant vast en de deken hangt er dus overheen
Hoe is de deken in de regen? droogt hij snel?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moniekk schreef:ik heb de zelfde deken en ben er erg tevreden over!
de buikflap zit onder de deken aan de binnenkant vast en de deken hangt er dus overheen
smillie_ schreef:Ik heb een vraagje in verband met het soort eczeemdeken dat jullie gebruiken.
Zijn andere merken eczeemdekens even effeciënt als een deken van het boett-merk?
Wij hebben een merrie met veulen die een eczeemdeken op zou moeten krijgen.
Zo'n boettdeken kost wel een hele hoop in vergelijking met eczeemdekens van andere merken...
Een boettdeken spant aan rond haar hele lichaam, maar dekens van andere merken zijn iets 'losser'
Gaat het veulen dan nog kunnen drinken?
Sodeletuut schreef:Dat doet mijn pony ook, in de benen bijten, echt heel erg vaak, zitten ook allemaal wondjes op!
aam_mic schreef:Mijn paard heeft heel erg last van jeuk bij haar uiers, ik smeer er nu uierzalf met tee trea olie erop. Hoe doen jullie dit? Zou vliegenspray er wel over heen kunnen?
Verder heeft mijn paard gelukkig geen last meer van jeuk bij haar manen of staart dankzij de deken:D
Ik zag laatst ook hier een deken voorbij komen met 3 gespen bij de buikflap, die zit heel dichtbij de uier dan. Ellepel jij had daarop gereageerd met dat het dan moeilijk werd voor jou paard omdat het een ruin is. Welke deken is dat ookal weer?
ellepel schreef:denk dat je misschien de verkopers van de diverse eczeemdekens moet bellen of emailen en vragen of hun deken daar egschikt voor is?
en misschien bij de fjorden afdeling hier op bokt es vragen of er mensen zijn die een eczeemdeken hebben en zo ja welke?
verder kan ik me nog bedenken dat je anders een stuk erbij in moet laten naaien zodat de deken dan breder is op de hals?
ik heb in elk geval zelf een boett voor mijn pony en die hals is daarbij heele rg ruim..maar hij heeft dan ook een maat groter dan hij eigenlijk hebben moet dus dat helpt natuurlijk ook.
zo goed geholpen?