Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Immelicious schreef:Ik heb een halsdeken besteld van Snuggy Hoods, ben erg benieuwd hoe deze gaat bevallen. Heb eerst veel info opgezocht omdat ze vooral in Engeland veel gebruikt worden. Er zijn veel mensen enthousiast over dus hoop dat deze (hals) deken de moeite waard is (en het geld)
Zodra ik hem heb horen jullie meer!
Dit is hij overigens
ellepel schreef:moet je even kijken welke havens dat is.
kijk jonge paarden hebben ongeveer dezelfde behoeftes als volwassen paarden,dus kun je ze best dat voer geven.
doe ik ook, de jaarlingen krijgen gewoon basisbrok
ellepel schreef:moet je even kijken welke havens dat is.
kijk jonge paarden hebben ongeveer dezelfde behoeftes als volwassen paarden,dus kun je ze best dat voer geven.
doe ik ook, de jaarlingen krijgen gewoon basisbrok
kainda schreef:Hoe jong is jullie jongste exceem paardje?
Mijn jaarling NF heeft het sinds twee maanden ongeveer.
Ik behandel haar met Derfen.
Het helpt redelijk. Ik moet haar wel om de 5 dagen behandelen, anders schuurt ze weer.
Ik vind het zo zielig, zo jong en dan al exceem.
Hoe gaat het in de toekomst??
Ze staat nu 24/7 buiten. Paddock en weiland.
Wat is jullie ervaring??
Moet ze straks een dekentje aan? Ik persoonlijk vind het zo sneu om nu al de rest van haar leventje
een deken te moeten dragen. Geen weiland meer, alleen paddock??
Moet ik een ander adresje voor haar zoeken? Wie wil een exceem pony?
In laten slapen??![]()
Ze is zo ontzettend lieve knuffel. Ze ziet er lekker gezond uit.
Wat is eerlijk....help???
ikenindi schreef:kainda schreef:Hoe jong is jullie jongste exceem paardje?
Mijn jaarling NF heeft het sinds twee maanden ongeveer.
Ik behandel haar met Derfen.
Het helpt redelijk. Ik moet haar wel om de 5 dagen behandelen, anders schuurt ze weer.
Ik vind het zo zielig, zo jong en dan al exceem.
Hoe gaat het in de toekomst??
Ze staat nu 24/7 buiten. Paddock en weiland.
Wat is jullie ervaring??
Moet ze straks een dekentje aan? Ik persoonlijk vind het zo sneu om nu al de rest van haar leventje
een deken te moeten dragen. Geen weiland meer, alleen paddock??
Moet ik een ander adresje voor haar zoeken? Wie wil een exceem pony?
In laten slapen??![]()
Ze is zo ontzettend lieve knuffel. Ze ziet er lekker gezond uit.
Wat is eerlijk....help???
Die van mij was nog niet eens een jaar toen ze haar hele lichaam tot bloedens aan toe schuurde. Bleek ook zomereczeem (rest is onderzocht!). Er wordt wel gezegd dat het elk jaar erger wordt, maar hier gaat het juist elk aar beter. Ook doordat ik er meer kennis over krijg natuurlijk.
De manen zijn nu mooi lang, staart is laatst helaas in een paar dagen helemaal kaal geschuurd en ze heeft vooral korsten onder haar buik en tussen haar voorbenen.
ellepel schreef:ja dat is wel zo,maar ik heb juist best veel negatieve berichten gehoord over de pavo podo wardoor het niet mijn keus is om te voeren.
maar ik heb het over jaarlingen he, een veulen bij ons op stal krijgt gewoon veulenbrok.
maar goed het gaat hier niet over voer,maar over zomereczeem.![]()
opisop_shop schreef:mooi hoor!
Mooi ook die halsdeken, wat kost die?
Miek, schuurt je ijslander nu dan ook of ben je er alleen bang voor?