Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loechest schreef:Klopt het dat knoflook ook wat kan helpen tegen jeuk door eczeem?
ellepel schreef:roos;
ja vergeten te zeggen dat het prikt op open plekjes,maar de azijn is wel het proberen waard,heb er wel paarden van op zien knappen.
CarolShadow schreef:pff zo hey, dat is heel wat haha.
Maar boek je alleen maar goede resultaten ermee of ook wat mindere resultaten?
ellepel schreef:ik vind groene leem eng spul![]()
sorry..
heb er eigenlijk geen goede ervaring mee.
heb het wel gebruikt,die van vertagil die je in de reformzaak kunt kopen?
gebruikte het bij dat paard inwenig en uitwendig,maar dier werd dus erg ziek daarna dus dan ga je toch daar aan twijfelen.
ellepel schreef:miijn paard is later overleden aan lymfeklierkanker.
ik heb toen echt heel lang me afgevraagd of de leem misschien iets door haar lichaam "getrokken" had
ga morgenvroeg wel even het hele verhaal neerzetten,dt shcept dan wat meer duidelijkheid denk ik
Madeliefjes schreef:Heb begrepen dat Leem er voorzorgt dat voornamelijk de darmen worden gereinigd en niet zozeer het hele systeem zeg maar. Dus de werkzaamheid zou dan minder zijn..
SuperRoos schreef:Dat is heel sneuzeg.. Ben benieuwd naar je hele verhaal..
Niet om je tegen te spreken maar misschien heeft die 'kanker' er al langer gezeten.. Leem kan veel maar helaas kan het ook geen kanker genezen...
(wil dit berichtje 'aardig' plaatsen dus hopelijk komt het niet verkeerd over)
Sieppus schreef:Groene leem heben wij voor een hengst gebruikt die nieuw op stal kwam en dunne mest had en hier niet van af kwam. Na een weekje groene deem had hij goede mest.
Ik heb sinds een paar dagen mijn schurende fries onder de deken weg gehaald en hem knoflook doof zijn voer gemengd. Schuren weg!
Maar 6 weken voeren, dat wist ik dan niet. Zo leer je nog eens wat.
Nog evn een vraagje, ik heb bij de Welkoop de fls gehaald waar knoflook olie, peterselie en lijnzaad olie in zit. Mag dit dan ook maar voor 6 weken?