Maar op mijn paard komt het absoluut niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Het zou bij mij in eerste instantie ook totaal niet in me opkomen om op mn paard te smeren.
De logica van de ingredienten doen mij denken dat het eerder erger dan beter zou worden.
Maar als je verder zoekt naar ervaringen lees ik ook voornamelijk positieve ervaringen.
papagroom schreef:Jotoma schreef:Ik heb zelf ook eczeem en ga t vandaag ook eens bij mezelf testen
Wist je dat veel mensen met eczeem klachten veel baat hebben bij Equi-Protecta paardenzalf?
ellepel schreef:Jemawi.
Ja ik bedoelde laag in vitamines in voer,kon zijn dat je heel schraal voerde met bijvoorbeeld alleen ruwvoer en verder niks.
Maar je zou toch denken dat met een vitaminekorrel dat wel goed zou zitten.
Metazoa heeft meer producten toch? Welke gaf jij er van?
Ben nieuwsgierig er naar omdat appie goevallig ook metazoa krijgt.
En hij momenteel geen extra selenium ( hij is wel gevoelig voor tekort door darmproblemen)
omdat ik er nu vanuit ging dat hij via de metazoa genoeg binnen zou krijgen.
Farahdiba, je zou natuurlijk kunnen stoppen met de pavo om te kijken of het verschil maakt?
Maar denk dat je ook moet kijken naar het gras, en het hele plaatje, ontwormen ook goed doen
line18 schreef:voor de gene die OerBalans gebruiken wanneer kan ik het beste starten?
wand zit er toch flink over te denken om het te gaan gebruiken.
Jemawi schreef:Heeft iemand hier weleens gehoord over leverproblemen en eczeem?
moyra schreef:[ [url=m/jUZr5J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand tips ?
tiwi1969 schreef:Klinkt goed maar met de dreft zou ik stoppen, daarmee droog je je hoofdhuid uit en trigger je de aanmaak van talg, waardoor je juist steeds sneller vet haar krijgt.
De alcohol in de listerine zal ook uitdrogend werken.