Gelukkig heeft Lidar nog steeds een mooie voorpluk, hij heeft voornamelijk met zijn hals lopen schuren en zijn staart.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:haal een fles natuurazijn in de supermarkt,maakt niet uit of het wit of bruin is.
dats meer je goed in de manenkam en staart.
laten zitten en niet uitspoelen.
dit makt de huid en haar lekker zacht en zorgt dat de schilfertjes makkelijk loskomen.
een fles azijn kost nog geen euro.
1x per 2 dagen insmeren, een week lang en dan stoppen,als het dan niet beter is dan werkt het dus niet
ellepel schreef:vast al gevraagd,maar ben ik vergeten:
wat voer je allemaal?
wanneer beginnen de schilfers precies?
welke maand,staat ze dan wel of niet op gras?
Madeliefjes schreef:Wat ik nog wel eens met azijn doe is dat ik het in een kleine plantenspuit doe en dan 1x per dag de manenkam en staartwortel in spray. Werkt goed op zich niet heel verkeerd maar je moet niet teveel wondjes hebben. Nou heeft die van mij geen echte wondjes gehad. Mevrouw trekt gewoon de manen met het hoefijzer uit de manenkam. Zo kom je er ook vanaf.
Madeliefjes schreef:Nee het maakt niet uit of het ingevlochten is of niet. Ze is zo lenig dat ze met haar hoef echt bovenop de manenkam komt en zo 60 cm manen eruit trekt. Sommige plukken haar lijken ook wel afgesneden door het hoefijzer. Erg jammer maar niks meer aan te doen.