Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hielkebro schreef:Ootie schreef:Ik heb ook een bruine deken van divoza.
Met dit weer zweet mijn paard er amper onder, dus dat vind ik een pluspunt.
Hij gaat wel snel stuk.
En heb je toevallig een maat groter besteld of de normale ?
hielkebro schreef:Hallo!
Ik kom even binnendringen, ik ben van plan het bruine deken van divoza te bestellen welke nu 50 euro is. In de recenties staat dat je een maat groter moet bestellen omdat ze klein vallen.
Zijn er meer bokkers met ervaring ? En hebben jullie dit deken ook? (Zoja bevalt die?)
Jotoma schreef:@henny: dus normaliter dragen jouw paarden eczeemdekens, nu met listerine is zelfs een vliegendekentje voldoende? Alleen dat al klinkt me fantastisch in de oren!
Ik ken niet de hele geschiedenis van jouw paarden, maar het betreft eczemers of zijn ze zo vd leg door die vergiftiging (wat ook niet meer dan normaal is).
bruintje123 schreef:LISTERINE® Original, een mondwater op basis van de essentiële oliën
thymol, eucalyptol, menthol en methylsalicylaat
LISTERINE® Coolmint, een mondwater dat je slechte adem doet verdwijnen op basis van de essentiële oliën thymol, eucalyptol, menthol en methylsalicyla
Internet maakt je niet wijzerhttp://www.listerine.nl/products
Jotoma schreef:Chips, ik heb dus de mentholvariant gehaald (blauw) ipv original. Verkeerd gelezen in dit topic.
Zou ik het moeten ruilen of zal deze variant het ook doen?
henny_w schreef:Jotoma schreef:Chips, ik heb dus de mentholvariant gehaald (blauw) ipv original. Verkeerd gelezen in dit topic.
Zou ik het moeten ruilen of zal deze variant het ook doen?
De mentholvariant is ook prima te gebruiken. Op de div. fora die ik gelezen heb waren er mensen die liever de cool mint gebruikten en anderen juist de original.
Kwestie van uitproberen denk ik![]()
Als ik de ingredienten vergelijk lijken ze erg op elkaar. Misschien zit er in de cool mint gewoon wat meer menthol dan in de original.