ohjajoh6 schreef:SR is van augustus - oktober.
Ik zou ook niet alles tegelijk doen Shanna; dus en weer gaan verlagen en op het gras gaan zetten , en als Sed nog altijd zo uitgedroogd is, want dat was hij wel zoals we allemaal konden zien op je filmpje, dan snap ik eigenlijk niet , waarom jij de DA nog niet hebt ingeschakeld? Het word weer knap warm weer de komende dagen, dat kan niet goed zijn gewoon...
Ik ga hem sowieso niet weer op het gras zetten, verlagen zit ik eerder aan te denken. De huidplooi is inmiddels wel vlotter weg als op het filmpje maar nog steeds niet vlot genoeg. De waterige slobber gaat er wel goed in overigens!
Hij is verder wel gewoon baldadig en oogt vrolijk, plast en poept nog goed, dus ik denk dat de dierenarts er weinig mee kan (plus dat Sedje mn bankrekening al leeg heeft getrokken met de dierenarts-bezoekjes afgelopen maand dat ik nu echt wel even moet besparen daarop).
Misschien is het ook omdat Sed nog zo'n dikke vacht heeft dat hij meer zweet?
@Superroos, hoe was de uitslag van de foto's?
@ Esther_, ze ziet er echt goed uit! Het juiste moment kiezen is lastig en voor ieder paard en eigenaar anders.. Wij hebben een merrie rondlopen die loopt ook met pijnstilling slecht (botwoekering) maar toch lijdt ze niet (oordeel van de dierenarts) dus bij haar bekijken we het per periode. We neigen er nu naar om haar na de zomer in te laten slapen omdat de winters altijd heel zwaar voor haar zijn, maar het blijft een moeilijk besluit..