Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit helpt tegen zand? Als ik met de husk al 2 kg opmaak in 6 dagen kuur voor groot paard en shet? ( ja ja Pandora, ik heb toch geluisterd naar jullie nav het andere topic) hahaha.
ohjajoh6 schreef:Die van de subli? Zal vast niet goed zijn maar dat is toch uiteindelijk niet 1 slobber?
Siersma schreef:Wanneer is trouwens precies de SR? Ik heb vorig jaar in augustus laten testen viel net binnen de gratis testen periode. Ik zit er over te denken om te hertesten maar wanneer dan. Laatste test was in oktober na zon 10 weken op prascend.
Shanna schreef:Hij drinkt nog steeds zo slecht overigens, dus krijgt nu wel 2 x per dag hele waterige slobber. Ik hoop maar dat hij daar niet ook bevangen van kan worden? (bodempje voerschep met slobber, volle voerschep water)
ohjajoh6 schreef:Och, och, ik heb om 5 uur de 2 maandelijkse slobber met psylliumhusk gegeven aan de dames (1e dag !!) en nu staat ze met hartslag in achterbeentjes! ...
Shanna schreef:Wanneer zou ik de medicatie weer omlaag kunnen zetten eigenlijk? Ik ben nog geheel groen met de seasonal rise enzo, maar Sed loopt alweer een tijdje goed nadat hij bevangen was! Ik durf hem niet meer op het gras te zetten, en had verhoogt van 1/4e naar 1/2e omdat hij bevangen was..
Hij drinkt nog steeds zo slecht overigens, dus krijgt nu wel 2 x per dag hele waterige slobber. Ik hoop maar dat hij daar niet ook bevangen van kan worden? (bodempje voerschep met slobber, volle voerschep water)