Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loechest schreef:Ik heb een vraagje!
Als een paard echt geen deken om kan om een bepaalde reden kan het gewoon niet en ook niet speciaal voeren! en het heeft huideczeem wat werkt dan goed tegen de jeuk? Ik heb niet veel verstand van eczeem..Kan het ook over gaan?
MSophie schreef:Ik ben ook benieuwd waarom hij geen deken op kan, eigenlijk zou namelijk ieder paard een deken op moeten kunnen hebben als het geen eczeem deken is wel een ander soort deken(mocht dat ooit nodig zijn)
en speciaal voeren doet bijna niemand hier volgens mij..
Annetje schreef:Met mijn paard gaat het zo geweldigDe jeuk blijft weg en ook de schilfertjes zijn helemaal foetsie.
Ik heb een foto gemaakt waar je heel goed kunt zien hoe lang en dik zijn manen nu zijn:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AZB7RPSI.jpg
Ik vind hem zo ontzettend knap met die lange blonde haren van hem! Nu moet alleen het eerste stukje nog even aangroeien en dan is het helemaal geweldig.
Citaat:in mijn profiel staat een stukje over welzijn. dat is wettelijk bepaald. kijk daar maar eens...
zij schreef:dan in wasmachine ZONDER ZEEP. ik geloof dat met azijn ook goed was...
Sieppus schreef:Wormen is het niet, hij doet het op ieder willekurig moment, ook als hij recentelijk ontwormd is.
Op het moment dat hij na een dag buitenstaan binnenkomt is één van de eerste dingen die hij doet zich tegen de muur aan gooien en schuren