Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus met z'n allen Guus met veel moeite tot half-zit gekregen en op zn andere zijde gerold, en toen was de OK zo voorbij.
Ik ga de gegevens en filmpjes naar mijn eigen DA in België sturen en kijken wat hij ervan zegt. Ik ben ook rond aan het kijken voor andere stalling. Eentje met een binnenbak en waar de mogelijkheid bestaat m overdags binnen te laten staan of dat ie maar heel kort buitenstaat oid. Heb al een stal op het oog, ga morgen kijken.
Hij was vanmorgen wat knorrig, maar nadat ik hem de AB-spuit had gegeven kon ik niks meer met hem, geen halster om doen, aaien, niks. Heb hem dus maar door iemand anders buiten laten zetten 
Hij is gisteren ook geënt, dus alles bij elkaar een beetje te veel denk ik. Na een paar uur op de wei was-ie trouwens gewoon weer zichzelf, alleen wel een beetje voorzichtig, alsof hij dacht dat ik alsnog enge dingen zou gaan doen...
My_Little_P schreef:Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en ga Sjaak verhuizen naar een andere stal. Was gaan kijken en zij hebben daar zelfs een overdekte roundpen waar ie overdag in kan. Zo hoeft ie niet alleen maar op stal te staan de eerste tijd. Daarna kijken of het beter gaat.
ellepel schreef:Ik hoorde vanmiddag van een relatie tussen hoofdschudden en de ziekte van lyme bij paarden. hier is een artikel(wel engels)
ellepel schreef:Jammer,maar het viel te proberen toch?
, hoop dat je de juiste mensen treft!