Nou, Guus is weer de oude hoor! Vandaag dacht-ie dat-ie nog hengst is, wat een uitslover naar de buurmerrie! Brullen, staart in de lucht, steigeren... En ik alleen maar: hooo Guusje, pas op voor je hechtingen Guus...
Gelukkig lijkt de wond goed te genezen, en meneer is weer zijn oude knuffel-zelf. Wel nog wat argwanend naar iedereen die bij hem in de buurt komt, maar als je even op het juiste plekje kriebelt, is het weer goed
My_Little_P schreef:Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en ga Sjaak verhuizen naar een andere stal. Was gaan kijken en zij hebben daar zelfs een overdekte roundpen waar ie overdag in kan. Zo hoeft ie niet alleen maar op stal te staan de eerste tijd. Daarna kijken of het beter gaat.
Ohh, ik hoop echt dat dit voor jou de oplossing is! Wel een grote stap om te nemen lijkt me, maar kan me voorstellen dat je het doet! Ik duim zeker voor je dat dit helpt!
Wanneer ga je verhuizen?
ellepel schreef:Ik hoorde vanmiddag van een relatie tussen hoofdschudden en de ziekte van lyme bij paarden. hier is een artikel(wel engels)
Zeker interessant! Guus heb ik pas net, dus geen idee of hij ooit een teek heeft gehad. We hebben ze hier niet veel, in de 21 jaar dat ik nu rijd, heb ik ooit 1x een teek uit het oor van mn oude merrie moeten halen. Ik ken het dan ook niet dat paarden hier ziek van worden, maar het is wel de moeite waar om dat in de gaten te houden! Zeker als Appie zulke bulten krijgt.