Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brenkeulen schreef:Ik heb ook al van alles uitgeprobeerd zonder te veel resultaat.
Nu gebruik ik Helmosan en mijn paard is eindelijk jeukvrij!
Zeker een aanrader. Ruikt lekker, smeert makkelijk ....
bruintje123 schreef:Brenkeulen schreef:Ik heb ook al van alles uitgeprobeerd zonder te veel resultaat.
Wat is dat toch met ineens al die opduikende helmosan gebruikers die zich hier speciaal daarvoor aan melden. Het valt echt (negatief) op.
tiwi1969 schreef:Hier heb ik met dekens altijd een probleem met de staart, het ging zo goed met de deken af. Nu een paar dagen de deken op ivm vochtige grond en voorspelde buien, hele staart kaal maar wel een gezonde huid dus geen eczeem. Gewoon door het schuren van de staart langs de deken.
Daar baal ik zo van!
bruintje123 schreef:Brenkeulen schreef:Ik heb ook al van alles uitgeprobeerd zonder te veel resultaat.
Wat is dat toch met ineens al die opduikende helmosan gebruikers die zich hier speciaal daarvoor aan melden. Het valt echt (negatief) op.
Froukje schreef:Ik ben echt helemaal blij met de derfen lotion, op een paar plekjes na is haar buik weer dicht inclusief al weer wat nieuwe haar groei. En ik heb ook niet het idee dat ze er nu nog jeuk aan heeft.
Had ik eerder moeten proberen.
Omany schreef:Froukje schreef:Ik ben echt helemaal blij met de derfen lotion, op een paar plekjes na is haar buik weer dicht inclusief al weer wat nieuwe haar groei. En ik heb ook niet het idee dat ze er nu nog jeuk aan heeft.
Had ik eerder moeten proberen.
Yup, helemaal mijn ervaring ook ! ! Voor mij echt een wondermiddel.Het haar groeit in sneltempo terug en niks van jeuk meer gehad, echt bijna niet te geloven
assebassie schreef:Wat bedoel je met echte listerine?
Welk merk gebruik jij Henny?, die van 't kruitvat, zou die ook kunnen?
dimma schreef:Ik heb een IJslander met eczeem. Voorheen 24/7 op het land met strookbegrazing en helemaal ingepakt. Sinds een maand is ze van het gras af en krijgt ze onbeperkt hooi en staat ze zonder hoofdkapGeen jeuk, gaat goed dus. Nu ben ik nieuwsgierig of er hier mensen zijn die Equi Protecta gebruiken en hoe de ervaring daarmee is.