Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shanna schreef:Ik heb even jullie mening en deskundigheid weer nodig haha!
Sed is inmiddels een klein beetje gestart met verharen waardoor de lange haren gehalveerd zijn, maar hij heeft toch nog een gigantische jas aan.
Nu viel het mij op dat hij vrijwel niet uit zijn emmer drinkt, maar omdat hij ook een "plas" tot zijn beschikking heeft heb ik er niet teveel aandacht aan besteed. Echter viel het mij gisteren op dat hij dus best wel uitgedroogd is, als ik aan zijn (geschoren) huid trekt blijft hij gewoon staan!
Wat zou ik kunnen doen om hem meer te laten drinken, zonder dat hij er ook dikker van wordt?
Zelf dacht ik aan slobber en limonade/ appelsap. Maar 1 handje slobber geeft niet zoveel water natuurlijk, en appelsap en limonade is puur suiker..
Ook dacht ik dat wat verder scheren (de strook afmaken) misschien ook zorgt dat hij minder vocht verliest?
Marcella schreef:Leuke tips allemaal alleen bij die fjord van mij werkt dat dus echt niet.![]()
En die heeft dus ook snel last van uitdrogen.Daarbij werkte de tip van de homeopaat van de bruine basterd suiker en zout het beste.