Ik heb een rambo

Kunnen kopen voor 50 euro
en een goedkopere voor de andere pony, was ook met korting.
Het zijn helaas mijn verzorgpony's dus anders hadden ze beiden een rambo gehad.

Maar bij mij zit er ook een grens aan geld.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xMathilde schreef:minikatje schreef:Op de groei als in "als ze 200 kilo aankomt dan pas het prima"
het is zo moeilijk, deze past weer mooi om de boeg en billetjes, de maat kleiner zit echt te strak (daar kreeg ze schuurplekken van)
Hier kan ze zich iig fatsoenlijk in bewegen
Dit had ik dus ook met mijn deken, met als gevolg dat hij voor geen ene moer fatsoenlijk bleef zitten helaas. Gelukkig werkt het voor jou wel.
maralyn schreef:Nog geen jeuk, wel dr pyjama op. Maar ik ben zo ontevreden...!
Ik heb haar nog maar een half jaar, je raad het al, nooit de deken op gehad.
Het is een eczeem deken, maar de hals kruipt naar beneden, waarvan ik denk: Hals is te kort.
Vind m op de borst (friese merrie) te krap om eerlijk te zijn.
Wil ik de hals bevestigen aan het halster, gaat het halster schuren, bontje onder de neus of niet.
Ik baal er zo van, dat ik gelijk een andere deken wil. Ben zo mopperig er op!
Mn vriend zei al "Haal de deken zodra het maar regent er zo snel mogelijk vanaf, en we kopen zo snel mogelijk een nieuwe"
Maar... ER zijn ZOVEEL dekens!
Heb nu een Primiere....
Alle merken zijn welkom... Ook boven de 100 euro.
Maar prijskwaliteit moet wel goed zijn.
Ze is niet super jeukerig, alleen in dr manen heeft ze een beetje last, alleen hoog zomers.
maralyn schreef:Nog geen jeuk, wel dr pyjama op. Maar ik ben zo ontevreden...!
Ik heb haar nog maar een half jaar, je raad het al, nooit de deken op gehad.
Het is een eczeem deken, maar de hals kruipt naar beneden, waarvan ik denk: Hals is te kort.
Vind m op de borst (friese merrie) te krap om eerlijk te zijn.
Wil ik de hals bevestigen aan het halster, gaat het halster schuren, bontje onder de neus of niet.
Ik baal er zo van, dat ik gelijk een andere deken wil. Ben zo mopperig er op!
Mn vriend zei al "Haal de deken zodra het maar regent er zo snel mogelijk vanaf, en we kopen zo snel mogelijk een nieuwe"
Maar... ER zijn ZOVEEL dekens!
Heb nu een Primiere....
Alle merken zijn welkom... Ook boven de 100 euro.
Maar prijskwaliteit moet wel goed zijn.
Ze is niet super jeukerig, alleen in dr manen heeft ze een beetje last, alleen hoog zomers.
Yvank_ schreef:Hier ook mensen aanrader voor een goede vliegendeken?
Na 2 eczeempaarden te hebben gehad heb ik 2 maanden geleden een paard gekocht zonder eczeem. Erg fijn een paard die zn manen en staart niet schuurt... Alleen elke vlieg die hem prikt krijgt die een enorme bult gaan
Paarden die zomers zonder deken kunnen staan zullen dus wel neit aan mij besteed zijn