Citaat:Zie het uitgebreide verslag van de TS.
en waar kan ik dat vinden?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Zie het uitgebreide verslag van de TS.
henny_w schreef:broadway schreef:ik ken mensen die er mee bezig zijn , heb verteld wat de uitwerking was, heel negatief dus....maar in de wanhoop om het paard van de kwaal te genezen tóch doorgaan.....de voorspelde symptomen, die ik gaf , zien zij als, dat hoort bij de genezingsproces........tot aan bloedvergiftiging en vermageren toe.......wat kan een simpele mens als ik dan nog doen??????
Jeetje, dat is toch ook intriest. Hoe wanhopig kan een mens worden![]()
Ik heb het al eerder gevraagd, maar als er nog nieuwe lezers zijn die "als uitzondering" wel de bloeduitslagen hebben ontvangen van LT, zou ik daar een copie van mogen. Je mag ze ook doorsturen via een pm.
Ik ben nl. bloeduitslagen aan het verzamelen van de zomereczemers.
Zowel de uitslagen van dhr. Taal als uitslagen via reguliere dierenartsen.
's Kijken of er een opvallend patroon in te vinden is.
henny_w schreef:broadway schreef:ik ken mensen die er mee bezig zijn , heb verteld wat de uitwerking was, heel negatief dus....maar in de wanhoop om het paard van de kwaal te genezen tóch doorgaan.....de voorspelde symptomen, die ik gaf , zien zij als, dat hoort bij de genezingsproces........tot aan bloedvergiftiging en vermageren toe.......wat kan een simpele mens als ik dan nog doen??????
Jeetje, dat is toch ook intriest. Hoe wanhopig kan een mens worden![]()
Ik heb het al eerder gevraagd, maar als er nog nieuwe lezers zijn die "als uitzondering" wel de bloeduitslagen hebben ontvangen van LT, zou ik daar een copie van mogen. Je mag ze ook doorsturen via een pm.
Ik ben nl. bloeduitslagen aan het verzamelen van de zomereczemers.
Zowel de uitslagen van dhr. Taal als uitslagen via reguliere dierenartsen.
's Kijken of er een opvallend patroon in te vinden is.
Citaat:Jizza is ook vreselijk aan het verharen, al een paar weken. Ik denk dus niet dat het alleen aan de kuur licht. Wat ik wel kan zeggen dat een van de paarden op stal een maand geleden met de kuur is begonnen en ook in een week of zo erg begon te verharen. Toen dacht ze ook dat het van de kuur kwam. Een goede week later begonnen er meer paarden te verharen. Wij dachten toen ook dat hij zich misschien beter in z'n vel ging voelen, dus die dikke vacht niet meer zo nodig had. Die tinker is heeeel erg opgeknapt. Daar was dan ook wel wat meer mee aan de hand dan alleen exceem. Die tinker was niet wit maar geel van kleur, en stonk ook (lichaamscheur) Hij is nu mooi wit en staat er vrolijk bij en is in het bos erg fris
ellepel schreef:ff een stukkie gekopieerd van dat forum:Citaat:Jizza is ook vreselijk aan het verharen, al een paar weken. Ik denk dus niet dat het alleen aan de kuur licht. Wat ik wel kan zeggen dat een van de paarden op stal een maand geleden met de kuur is begonnen en ook in een week of zo erg begon te verharen. Toen dacht ze ook dat het van de kuur kwam. Een goede week later begonnen er meer paarden te verharen. Wij dachten toen ook dat hij zich misschien beter in z'n vel ging voelen, dus die dikke vacht niet meer zo nodig had. Die tinker is heeeel erg opgeknapt. Daar was dan ook wel wat meer mee aan de hand dan alleen exceem. Die tinker was niet wit maar geel van kleur, en stonk ook (lichaamscheur) Hij is nu mooi wit en staat er vrolijk bij en is in het bos erg fris
Grappig, dit gaat over paarden die op mijn stal staan. Die Tinker schuurt nog steeds in de zomer tot bloedens toe!
gaat om het laatste zinnetje![]()
die tinker was niet wit, maar geel van kleur---typsich een kwestie van veel te veel afvalstoffen die er via de huid uitgaan, op zich vind ik het dus logisch dat goede voeding en een of ander kruid dan wel een heleboel kan doen..
jammer trouwens dat in dat topic op een gegeven moment eigenlijk niet meer gepost word?
Citaat:Ik heb er even op moeten wachten, maar heb nu dan toch de uitslagen van het bloedonderzoek ontvangen:
Test 1 t/m 9 moeten de waardes tussen de -5 en de +10 liggen. Haar waardes liggen tussen de 6.6 en de 40.4, twee waardes zijn goed.
Resorcine moet tussen de 0 en 20 liggen, haar waarde is 92.8.
Euglobines: alfa 120.2 (moet tussen de 40 en 100 liggen), beta 162.1 (moet tussen de 90 en 135 liggen), gamma 112.2 (moet tussen de 25 en 75 liggen).
Hepathische index moet onder de 10 liggen, haar waarde is 30.4.
C Immuniteit mag maximaal 25 zijn, haar waarde is 92.3.
Citaat:De CEIA ( het Centre Europeene d’Informatique et d’Automation) is begin jaren ‘70 van de vorige eeuw begonnen met de ontwikkeling van een betrouwbaar bloedonderzoek dat recht doet aan de biologische balans ( Bilan Fr.).
Al veel langer bestaat er de zgn. Eiwit-spectrum analyse, een bloedonderzoek dat wordt uitgevoerd door internisten om erachter te komen of u een inwendige ziekte heeft
merrieveulen schreef:
ik hoop ook mijn steentje te kunnen bijdragen om deze kerel achter slot en grendel te krijgen, of in ieder geval tot zover te krijgen dat hij ophoudt met zijn kwakzalverij.
ellepel schreef::
ohw?
hehehe...dit is grappig, ik zie net dat de site die ik doorgefe spreekt over de BILAN test, en dat is een eiwitprofiel!
waar staat nou dat bericht dat meneer Taal gebruik maakte van een revolutionaire uitvindeing einde vorige eeuw en dat verder ontwikkeld had ofzo?Citaat:De CEIA ( het Centre Europeene d’Informatique et d’Automation) is begin jaren ‘70 van de vorige eeuw begonnen met de ontwikkeling van een betrouwbaar bloedonderzoek dat recht doet aan de biologische balans ( Bilan Fr.).
Al veel langer bestaat er de zgn. Eiwit-spectrum analyse, een bloedonderzoek dat wordt uitgevoerd door internisten om erachter te komen of u een inwendige ziekte heeft
dat moet dat wel die hipp zijn waar hij t over heeft toch?
of niet
ellepel schreef:onderzoekje kost bij hen ook maar liefst 90 euro.
en t word op gestuurd naar...brussel.
toch wel weer heel toevallig...![]()
Toch weer België..... blijft raar!
en ravel, de mijne had juist vorig jaar veel meer last van zijn zomereczeem als voor gaande jaren, en heb meer mensen gehoord die juist zeiden dat t vorig jaar wel veel erger leek te zijn...