Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:Een poging:
Bij de Lecher antenne gaat men uit van het feit dat er elektromagnetische golven bestaan en dat je de snelheid kunt meten. Het apparaat zoals ik het heb gezien (ik beperk me tot het paard) kan ingesteld worden per orgaan dat doorgemeten gaat worden. Altijd op de zelfde plek vlak bij de hals/ schouder wordt er gemeten en de antenne slaat dan een aantal malen uit. Dan wordt de pendel losgemaakt en gedraaid en wordt weer het aantal slagen gemeten.
Dat noemt men blijkbaar meten met een linker en een rechter polariteit. Blijkbaar heeft de Duitse fysicus Ernst Lechner gevonden dat met de linker polariteit de energie bij 19 uitslaande slagen 100% is en dat dit bij de rechter polariteit 100% is bij 12 slagen.
Daarbij heeft Kunnen blijkbaar gezocht naar gebruik op het medische vlak. Of Kunnen of Lecher de ingestelde waarden per orgaan gevonden heeft weet ik niet. Wordt ook niet duidelijk in dit stuk. Wel weet ik dat Ria kijkt op een papiertje en per orgaan haar antenne inzet op een bepaalde greeplengte. Als ze de lever gaat doormeten dan hoort daar een andere greeplenge bij dan bijvoorbeeld de nieren. Wel is het zo dat elke juist ingestelde greeplengte uitkomt bij 100% energie bij de waarden 19/12. Dat staat dus voor zeer gezond.
Ria stelt dus nooit diagnose maar zegt dus lymfe , lever, nieren, of darmen maar ook dat kan ze ook met spieren, sesambeentjes etc hebben die waarden en dat is gezond of een beetje ongezond of foute boel. Daar past ze dus haar therapie op aan.
Voor mij is duidelijk dat iedereen met een beetje cursus die antenne kan bedienen zoals ook iedereen met een speciaal daarvoor ontworpen naald bloed uit de vinger kan halen en via het apparaatje de HB kan meten. Is allemaal niet zo moeilijk.
Diegene met echt verstand (arts, dierenarts of natuurgeneeskundige) leggen dan de verbanden en komen met de behandelingswijzen.
Moeilijke aannames zijn dus voor mij dat elk orgaan blijkbaar volgens deze theorie elektromagnetische golven heeft. Als niet natuurkundige vind ik het al moeilijk om überhaupt een gevoel of begrip te krijgen bij elektromagnetische golven. Voor mij wilt dat niet zeggen dat dit dus niet klopt, want ik heb gewoon gezien en ervaren een aantal keren dat dit meetapparatuur met zelfde uitslagen komt als op de reguliere manier meten door de dierenarts middels het bloed onderzoek.
Maar ik zou het graag willen begrijpen zoals ik ook kan begrijpen dat een HB van 6,0 bij een vrouw toch wel wat aan de lage kant is zonder dat dit nu direct super alarmerend is en waar die uitslag voor staat.
Daarnaast ben ik heel nieuwsgierig hoe komt hij aan de waarde 19/12. Wat is dat dan precies? Waar staat dat voor? Dus ik ga verder zoeken.
Met respect discussiëren doe ik graag. Zoeken met elkaar, hoe zaken die onbegrijpelijk zijn in elkaar zitten. Diegene die dat niet kunnen of willen hoeven natuurlijk niet mee te zoeken. Je mag gewoon dit topic sluiten voor jezelf door af te haken. Heb ik geen problemen mee.
Citaat:Maar ik zou het graag willen begrijpen zoals ik ook kan begrijpen dat een HB van 6,0 bij een vrouw toch wel wat aan de lage kant is zonder dat dit nu direct super alarmerend is en waar die uitslag voor staat.
singasong schreef:Ik weet inmiddels van alles over de Lecher maar ik had ook een linkje naar filmpje neer gezet waarin je kunt zien hoe de Lecher werkt.
Overigens werk ik meer met de Connectie Sensor dan met de Lecher. Ik doe dit in combi met het communiceren met het dier omdat dit voor mij beter werkt.
Fijn dat het goed gaat met je dieren. Hier gaat ook alles zn gangetje. Ik behandel mijn dieren nu allemaal zelf. Moet zeggen dat dat heerlijk voelt als je niet meer afhankelijk hoeft te zijn van iemand anders.
Waar ik inmiddels achter ben gekomen dat het heel belangrijk is dat de omgeving en het dier zelf vrij is van negatieve energieën (al dan niet uit vorige levens). Wat dit werkt ziek worden in de hand. En met de IET kan ik dit heel mooi oplossen, ook op afstand.
singasong schreef:Dit topic ligt al een poosje stil. Hoe gaat het hier met jullie paarden en alternatieve behandelingen.
Ik ben op dit moment weer met een nieuwe 'cursus' bezig; IET, Integrated Energy Therapy. Heb inmiddels 2 inwijdingen (Basic en Intermediate level) gekregen en volgende week krijg ik de 3e (Advanced level).
Ik mag dan nog meer met energie gaan werken dan ik al deed met Reiki en sta in permanent contact met helende Aartsengelen.
Ik heb veel mooie dingen zien gebeuren m.b.v. deze energie.
Er is veel uitleg over te vinden op internet zoals bijv. hier http://www.koru-readinghealing.nl/?id=113
Is er hier iemand die er al ervaring mee heeft?
singasong schreef:oomens schreef:Als je die cursus helemaal hebt afgerond, zou je daarmee dan ook een diagnose kunnen stellen als mijn paard al een hele tijd klachten heeft?
Ik ben geen arts dus ik stel geen diagnose maar ik wil best naar je paard kijken. Heb ik een foto voor nodig. Pb me maar.