Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ijssnuiver schreef:Wat fijn Dyonne, dat jullie weer wat aan de gang kunnen!
Ik moet zeggen dat ik geen pessoafan ben, vind het zonde om te zien dat je paard op de foto op de binnenschouder valt en de verkeerde buiging aanneemt..
Suzanne F. schreef:Ijssnuiver: Niet om banketstaaf te doen maar ik zie echt geen appuyement. Ik zie een paard wat 1 stap opzij doet. Als het paard naar rechts had moeten gaan dan had het gebogen en gesteld moeten zijn in de richting waarin het gaat. Hier heeft ze geen buiging, geen stelling en is ze inderdaad ook niet nageeflijk. Het is eerder een pas wijken.
Niet om vervelend te doen maar mensen gooien vaak met termen waar ze totaal geen weet van hebben. Een beetje aandribbelen maakt ook nog geen piaffe.
Verder ziet dat lange teugelen er wel grappig uit. Of het echt veel nut heeft weet ik niet. Maar voor de afwisseling is het misschien wel leuk.
danoesje schreef:Vandaag met Eagle naar de kliniek geweest en helaas met een lege trailer weer thuis gekomen. Eagle bleek niet zoals verwacht een blokkade in het CTO te hebben, maar een breuk in de zevende halswervel. Hierdoor ontstaat vocht, dat tegen zijn ruggenmerg aandrukt, met enorme pijn tot gevolg. Van zijn kissing spines had hij overigens amper last, dus dat is toch echt goed te trainen. Eagle is slechts vijf jaar geworden.
Om even afstand te nemen ben ik voorlopig en niet meer hier denk ik...
danoesje schreef:Vandaag met Eagle naar de kliniek geweest en helaas met een lege trailer weer thuis gekomen. Eagle bleek niet zoals verwacht een blokkade in het CTO te hebben, maar een breuk in de zevende halswervel. Hierdoor ontstaat vocht, dat tegen zijn ruggenmerg aandrukt, met enorme pijn tot gevolg. Van zijn kissing spines had hij overigens amper last, dus dat is toch echt goed te trainen. Eagle is slechts vijf jaar geworden.
Om even afstand te nemen ben ik voorlopig en niet meer hier denk ik...
danoesje schreef:Dank je. Ben er goed verdrietig van, dit had ik niet aan zien komen. Hij is ook nu weer helemaal op de foto gegaan, daarna op de echo. Daar zagen ze wat raars op waarna ze vanuit een andere hoek nog meer foto's hebben gemaakt en bingo.
Volgens de kliniek komt dit van een trauma. Waarschijnlijk als jonkie over de kop of een rotschop gehad.arm, arm paard.