Wel dierenarts, geen dierenarts?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Myfairytale

Re: Wel dierenarts, geen dierenarts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:53

Jeetje zeg... het houdt ook maar niet op!! Ik wens je heel veel sterkte, voor zowel je paard als jezelf!!

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:59

Rchell wat ben jij een bikkel zeg! Zo met je paard begaan terwijl je zelf net vreselijk nieuws te verwerken hebt gekregen. Echt een pluimpje voor jou en de duimen draaien hier, voor jullie beide, ik hoop op goed nieuws deze week.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:01

Jeetje, jij krijgt het wel voor je kiezen zeg... Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte in ieder geval!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:15

je bent een sterke dappere meid! petje af roch!

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:02

Goh, tsjee. Hoeveel problemen kun je tegelijk aan?
Heel veel sterkte voor jullie allebei!

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:16

Ik wil je ook even een hart onder de riem steken. Wat een ellende heb je allemaal voor je kiezen. Ik hoop voor jou en voor je paard dat jullie beiden hier goed uit gaan komen. Heel veel sterkte!

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:36

Jeetje wat ben jij en je paard toch een bikkel. Zo ontzettend veel respect.
Je hebt voor jezelf al veel stress mbt je eigen gezondheid en dan ook je lieve paardje. Ik denk dat dit inderdaad een goede beslissing is om hem (hopelijk) voor de laatste keer naar een kliniek te brengen en te kijken of ze hem daar kunnen oplappen. Dat geeft voor jou wat meer rust en hij is daar in zeer goede handen.
Met de zin: hopelijk voor de laatste keer naar de kliniek brengen..: realistisch gezien kan dit letterlijk de laatste keer zijn, maar daar hoop ik echt niet voor je. Maar er kan nooit, maar dan ook nooit iemand je verwijten dat je niet letterlijk alles heb geprobeerd om hem er bovenop te helpen.
Hij zal je zeer dankbaar zijn.
Voor nu blijven de duimpjes heel hard voor jullie allebei hard draaien. Hou ons op de hoogte hoor! (ook van je eigen uitslag)

_Wodka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 23:34

Lieve TS, net al jouw post van dit topic gelezen en ik heb diep respect voor je. Heel veel sterkte de komende tijd.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 23:53

Pf ik lees al even, en echt, wat heb jij heel veel te verwerken zeg!!!!! ik vind dat je het schitterendaanpakt, echt waar, diep respect.

Ik wens jouw paard en zeker jou alle sterkt en kracht en geluk toe, hoop echt dat het allemaal mag goedkomen!

Dat je gewoon nog werkt, mijn hart breekt al ver in jouw plaats.

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 06:59

dank jullie wel lieverds.. het doet me ontzettend goed zo gesteund te worden door jullie.. ik ben nu wel langzaam aan hey instorten merk ik, ben echt ontzettend moe. Maar kan echt geen werk missen vanwege oa de kosten.. dus ben even energie aan het verzamelen.. :O

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 07:52

Het is voor paard nu erop of eronder ... Zal altijd moeilijk blijven maar jij hebt het alle kansen gegeven en er alles voor gedaan wat binnen jouw macht ligt.
Zorg goed voor jezelf.heel cliché maar eet gezond en neem je rust,je krijgt t nog zwaar zat :(:)
En je weet pb box altijd open hè

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 07:58

Jeetje Rchell... je krijgt het wel te verduren de laatste tijd. Nu even niet zoveel geregel meer op stal met voeren, wandelen, buiten binnen enz. en wat tijd om aan jezelf te denken. Ook heel belangrijk! Hopelijk is de uitslag in het ziekenhuis goedaardig. Heel veel sterke! :(:)

Salou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 08:10

Jeetje meid. Ik kruip na een tijdje even onder mijn steen vandaan. Wat onwijs heftig.

Ik heb diepe bewondering voor de manier waarop jij voor je paard zorgt. Hoe je keer op keer naar hem kijkt, voelt wat hij nodig heeft, afweegt of het nog wel eerlijk is. Ik kan niks anders doen dan mijn petje voor jou afnemen.

Ik duim voor je paard, maar zeker ook voor jou. Ik vind je top. :(:)

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 08:11

Nou wat krijg jij veel op je bord gegooid zeg !.
Ik hoop zowel voor jezelf en voor je paard dat het allebei een goede afloop mag hebben.

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

Sterkte ermee.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 08:21

Pffff jij krijgt nu ff wat op je bordje zeg. Het is al erg wat je meemaakt met je paardje.
En nu zelf ook nog eens van die rot berichten.
Heel veel sterkte voor jullie beide.

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 08:55

Alsof je nog geen zorgen genoeg had om je paard, nu ook nog zorgen om je eigen gezondheid!
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen ! :(:)
(en blijf duimen uiteraard - voor jullie allebei)

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:10

Sjongejonge wat krijg jij veel te verduren zeg.. Ten eerste hoop ik dat je paard het beter gaat doen op de kliniek, maar daarnaast hoop ik van harte dat jouw eigen uitslag goed!! Heel veel sterkte en kracht voor jullie gewenst!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:11

Nog een tip tegen de (lichamelijke) stress, slik magnesiumpillen (met calcium erin), dat helpt je met het verwerken van de stress. En slik wat vitamine C bij want stress is een sloper voor je energie. Heb ik ook gedaan in de tijden dat het het meest stressvol was met mijn geopereerde koliekpaard. Zo ondersteun je je lichaam. Veel sterkte vandaag bij het werken!
Laatst bijgewerkt door fargo op 07-03-13 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:26

Jeetje TS, daar wordt ik even stil van, wat een zorg en stress krijg jij voor je kiezen. -O-

Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met ee DA's in Utrecht en ik denk dat je ee goede beslissing hebt genomen door hem naar de kliniek te brengen, nu ook even aan jezelf denken. :(:)

Heel veel sterkte meis.

magic12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:30

Jeetje heb het topic doorgelezen, respect op de manier waarop je maar doorgaat met al die tegenslagen! Sterkte :(:)

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:37

pffffff kan alleen maar zeggen ontzettend veel sterkte op alle fronten!!!!

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 12:00

arts net gesproken: door al het vasten heeft hij flink wat maagzweren opgelopen, dus daar wordt hij nu aan behandeld. Verder gaat het redelijk. Hij mag daar in ieder geval 3 x per dag los de wei op en mag hij 2 keer in de stapmolen en wordt verder de hele dag door een heel klein beetje kuil gevoerd.. Het is nog afwachten hoe hij het verder gaat doen..

Wat mijzelf betreft heb ik goed nieuws ontvangen, ik heb uitslag van het ziekenhuis en wat ik heb is goedaardig *\o/* *\o/*
Ik heb een Leveradenoom, vrij zeldzaam.. het is een vergroeining van adertjes in de lever. 1 Nadeel: hij is bij mij groter dan wat men normaal ziet, dus er is een kans dat ik alsnog geopereerd moet worden.. ben doorverwezen naar de maag/lever/darm arts dus we zullen zien, maar het is in ieder geval goedaardig..

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:03

Wat een opluchting! :) Ben blij voor je!

Lui_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:07

Jeetje wat heb jij een moeilijke en vooral zware periode, voor je paard maar ook met je eigen gezondheid! Gelukkig is het voor jezelf redelijk positief, dus hopelijk pakt dat goed voor je uit!

En wat betreft je paard, vind het echt top dat je alles uit de kast haalt wat maar mogelijk is voor jou topper! Heel veel sterkte en ik blijf je topic volgen. Hoop dat het allemaal goed komt en de duimen draaien op volle toeren!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:07

Ohhh wat zou er nu een last van je afgevallen zijn zeg!
Nu moet je grote vriend weer gaan opknappen en kunnen jullie lekker samen gaan genieten.