TS, ik heb net het hele topic gelezen. Ik ben erg blij voor je dat het beter gaat met Desert. Ik heb het hele topic nagelbijtend gelezen en leefde echt met je mee ondanks dat ik je niet ken. Ik vind het super dat je zo naar je pony kijkt en op je gevoeld vertrouwde. Ook super dat je eerlijk naar Desert te bleef.
Ik kan niet meer zeggen als : Je bent een top vrouw!!!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-13 17:44
MMares,dank je wel,ik ga er bijna van blozen Maar het hele topic doorgelezen? dan verdien jij ook respect
Desert is weer over haar mama-liefde heen hoor,Nikan heeft al laag gevlogen,die brutale dondersteen sprong steeds tegen haar op.... Zo ken ik Desert weer Opvoeden die hap en kauwen kan die hoor.....
Verder alles meer dan stabiel hier,ze heeft gisteren zo gerend als een malloot en bokken en tot nu toe geen terugslag
En zo zien we Desert het liefst ,als de wijze leidster van haar kudde!
Sylke104
Geplaatst: 28-03-13 23:11
Desert op zijn best, maar als Nikan zo tegen Desert aan knalt zoals ie bomen begroet dan kan ik me voorstellen dat Desert zegt en nu kappen(en dan bedoel ik niet niet boom)
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-13 23:37
Ach ik zal maar niet zeggen hoe Desert Wynn geleerd heeft om als normale hengst te dekken,ik zou zo graag die paardentaal willen leren,ze stond te brommen tegen hem,en hij stond echt te luisteren,zuchten en met ogen rollen(herkenbaar bij onze pubers ) en op naar nieuwe poging....
Desert wordt weer sletterig zo te zien en zeker aan Wynn,denk dat ik toch eens ga informeren of daar iets voor is.wat een drama steeds.... Wat zou sterilisatie kosten?
Sylke104
Geplaatst: 30-03-13 23:55
Bestaat er geen paardenpil?
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-13 00:09
weet ik veel,staat er dierenarts op mijn voorhoofd? nu ja wel bijna,zeker heks met eigen brouwsels
regumate dacht ik, maar zonder risico is dat ook niet echt, zeker in dit geval niet.
Luf_Midnight
Geplaatst: 31-03-13 12:04
toch niet uit eindelijk nog een kleine baby deswynn? ze voed nikan wel goed op inderdaad maar het ziet er wel een klein beetje zielig uit kleine hoopje veulen met de grote boze desert ik weet wel wat je merries kan steriliseren, maar word weinig uitgevoerd en moet met een operatie, en is geloof ik nogal een aanslag in je portomonee.
Steriliseren is idd niet zo simpel als hengst castreren, paardenpil schijnt niet zo lekker te zijn voor de gezondheid, ik heb er ook weleens naar geïnformeerd... Maar goed dat is wel al een paar jaar geleden.
weet ik veel,staat er dierenarts op mijn voorhoofd? nu ja wel bijna,zeker heks met eigen brouwsels
Op bokt zijn toch alleen maar DIERENARTSEN aangemeld, of heb ik dat nu verkeerd begrepen?
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-13 21:35
Ik denk ook niet dat ik iets durf te proberen,stel je voor voor een terugslag... We bijten maar even door... En als alles zo goed gaat hoop ik voor haar volgend jaar dat ze wel bij haar vriend mag lopen Ze doet het echt
cobelens ja of dierenartsen of zeelui Beste stuurlui staan aan wal
timokyana
Lekker hoor dat alles in stabiel vaarwater is,lekker genieten!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-13 11:50
Desert gaat niet goed na hengstigheid,da is vanmorgen geweest voor inspuiting,ik kreeg haar er niet doorheen en nu ligt ze half uur later weer gestrekt en ze heeft echt pijn. Misschien toch niersteen koliek na dat vele plassen? Ik hoop dat we het gaan redden,ben toch heel de dag bij haar,Princess heeft ineens volle uier...
Ach,arme Desert... Hoop dat ze snel weer gaat opknappen.. Ze ging zo goed.. Is er niets aan te doen aan die hengstigheden? Is zonde als ze iedere keer na het hengstig zijn zo'n dip krijgt...(misschien zeg ik nu iets stoms hoor?!)
He Sandra het ging net zo goed, ik zal voor jullie duimen hoor
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-13 12:30
pfft ze staat nu te eten,hopelijk knapt ze op.
Ja da heeft regumate achtergelaten,maar dan moet eerst deze hengstigheid achter de rug zijn. Ik ben er geen voorstander van,maar we moeten iets he...... Ik ga er nu heen,dus voorlopig geen updates,vanavond weer