Het rafelt ook nooit verder dan alleen het randje. Deze kan je eventueel dicht smelten met een aansteker. Pas wel op dat het niet een scherp randje achter laar als het hard wordt. Dat deed ik in het begin, maar nu ook niet meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leedebee schreef:Het is inderdaad wel aan te raden die stukken bij de neusgaten er uit te knippen.
Ik heb trouwens contact met Imperial Riding over het aanpassen van het ontwerp. Dat ie wat meer op die buitenlandse versie gaat lijken, met open neusgaten. Ben benieuwd of daar wat uit komt. Tot nu toe is er positief op gereageerd!
Leedebee schreef:Het is inderdaad wel aan te raden die stukken bij de neusgaten er uit te knippen.
Ik heb trouwens contact met Imperial Riding over het aanpassen van het ontwerp. Dat ie wat meer op die buitenlandse versie gaat lijken, met open neusgaten. Ben benieuwd of daar wat uit komt. Tot nu toe is er positief op gereageerd!
nadita schreef:Gistermiddag mijn uk weer met de korf om buiten gehad. Hij heeft de hele middag wat heen en weer gedrenteld, talloze kuilen gegraven, maar geen spriet gras gegeten.
Begin serieus te denken dat mijn beelschone bewegingswonder een waar leeghoofd is
nadita schreef:nadita schreef:Gistermiddag mijn uk weer met de korf om buiten gehad. Hij heeft de hele middag wat heen en weer gedrenteld, talloze kuilen gegraven, maar geen spriet gras gegeten.
Begin serieus te denken dat mijn beelschone bewegingswonder een waar leeghoofd is
Derde dag vandaag. Liep vanmiddag naar het land om Ken de korf af te doen, stond hij ermee te eten.![]()
Het kwartje is gevallen. Joepie. Kunnen ze lekker de hele dag buiten straks.
Ragdollcat schreef:Helaas, dat is ook het grootste nadeel van de greenguard en graaskorven, ze krijgen allemaal wel last. Ze moeten nog eelt kweken, leuk is het niet.
Kasmir schreef:Ja alleen als ze zo driftig eet ben ik bang dat ze ook in no time het glazuur van haar tanden afheeft gesleten? Denk dat een graaskorf toch niet zo geschikt is voor Karlijn