Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
KellyG schreef:alles wat je een paard bij gaat voeren zal hij zelf minder gaan produceren, met als gevolg dat je het de rest van zn leven zal moeten blijven geven.
Lovetrees schreef:Jaa zeker ervaring mee.
Ik heb nu rondom springschoenen om nu kan ze ze niet meer aftrappen.
het werkt tot nu toe nog.
SuuS1981 schreef:Het lijkt me stug dat een ijzer met twee lippen voor per definitie slecht is. Het equi librium ijzer is het enige ijzer dat wetenschappelijk onderzocht is en het nut ervan is bewezen. Dit ijzer is of zonder lippen of met twee lippen.... voor of achterhoef
Prisca schreef:Lovetrees schreef:Jaa zeker ervaring mee.
Ik heb nu rondom springschoenen om nu kan ze ze niet meer aftrappen.
het werkt tot nu toe nog.
Had ik dus ook en NOG lagen mijn ijzers eraf. Hij trapte namelijk op de tak van het ijzer.
jammer Nelis dat je mijn opmerking en PM totaal negeert want dat is echt de oplossing.

femmefatale1 schreef:SuuS1981 schreef:Het lijkt me stug dat een ijzer met twee lippen voor per definitie slecht is. Het equi librium ijzer is het enige ijzer dat wetenschappelijk onderzocht is en het nut ervan is bewezen. Dit ijzer is of zonder lippen of met twee lippen.... voor of achterhoef
Niet per definitie, maar de meeste smeden pakken gewoonweg een achterijzer, en dan zitten de lippen niet op de goeie plek.. wardoor je nog meer problemen gaat creëren..
Prisca schreef:Mhh thanks KellyG die van mij heeft ondanks vele aftrappen nooit een ijzer met 2 lippen gehad voor.
Tja mijn probleem is echt opgelost met de Kalvakade schoenen.