xWhitneyx schreef:Veearts is geweest en vertelde me dit nog nooit gezien te hebben ( enkel bij koeien ) whitney heeft een injectiegekregen voor de pijn/onstekingremmer en er is bloedafgenomen ( dit alles ook bij de quarterhorse ) ze staat op volledige boxrust in een hele donkere stal waarbij de ramen afgedekt staan... veulens mogen aantal uur naar buiten om de benen te strekken..
dit heeft de arts op mn visite formulier geschreven :
zonnebrand op neus, hals , rug , benen
Temp: 37.9 zeer pijnlijke huid
Bloedname voor levercontrole
Opstallen ( veulen enige uren/dag in de bak/wei voor beweging
-bedozone 15 cc
-pijnstillers 2x daags1 zakje ( 14 dagen )
-cubamix 2x daags 3 scheppen ( 10 dagen )
huid koelen+ ontsmetten geen hydrocortiderm
Ook heeft ze heel de wei uitgekamt waar whitney in stond en alles meegenomen wat ze niet vertrouwd ( plantjes , grasjes , aarde alless ) dit gaat allemaal op kweek .
Morgen hoor ik de bloeduitslag en blijven ze haar lever controleren netzolang tot dat het goed is... verder kan ik zeggen dat ik ergggg![]()
verdrietig ben om dit alles en voel me best machteloos
Morgen komt pvd langs ben blij met alle steun om me heen alleen soms weet ik ff niet meer wie wat gezegt heeft krijg zoveel informatie om me heen dat ik zelf ff niet weet hoe en wat...
houd jullie op de hoogte is dit niet namens mijzelf dan is het wel via Jolliegirl of pvd
Owja haar neus ziet er nu iets rustiger uit dan gister verder heeft ze nog veel pijn en eet en drinkt matig vanmorgen was ze weer uitgedroogd
Is er ook een schraapsel meegenomen om te controleren op schimmel?
Paard van foto hieronder had een schimmel.