RobvdPK schreef:Cheveyo schreef:En niet een week hadden gewacht met naar het zhs gaan na bij thuiskomst
Wellicht hebben de artsen het eczeemverhaal wel 'opgegeven' in de zin van dat zij ook niks konden vinden wat hielp.
Het zijn vaak maar halve verhalen.
Ik snap niet dat je over dit geval nog wilt discussiëren.
Doe voor één keer je ogen open.
Nog voor ze naar Indië vertrokken,
hadden de ouders twee afspraken bij een reguliere arts laten voorbijgaan.
En zelfs als de reguliere arts niets aan het eczeem had kunnen doen,
dan nog had die wél voor een aangepaste pijnbestrijding kunnen zorgen.
Rob
Doe eens even rustig en ga normaal reageren en niet zo denegrerend met je hoofd tegen die muur aan knallen!
Jij gooit het stuk tekst hierin en gooit er een homeo-antwoord achteraan. Dus jij mag er wel iets over zeggen en ik niet.
Er staan hier maar een paar regels van dat verhaal maar hoe is het uitgebreide verhaal en ook dat van de 'andere' kant? dat weet je niet.
Jij was niet bij die gesprekken of wel dan.
Ik zeg toch dat ze ook niet hadden moeten wachten met naar de arts gaan, waar wil je me eigenlijk precies hebben? zeg maar welke hoek, je mag kiezen
.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar fytotherapie (kruiden). Heel soms maak ik wel gebruik van een homeopathisch middel, maar dan gericht op de kwaal en dus niet op het constitutietype (dit laatste vergt heel tijd en veelal zijn mensen niet helemaal objectief waardoor het risico bestaat dat je een verkeerd middel kiest, om dit wel goed te kunnen zou je mi een veel langere en gedegener opleiding moeten hebben gevolgd dan ik heb gedaan). Ten eerste, de stelling baat het niet schaadt het niet vind ik zeer gevaarlijk. Veel kruiden zijn nl. giftig! Als je gewoon 'natuurlijke' kruiden gebruikt, weet je ook niet wat de hoeveelheid werkzame stof is, die kan per plant(deel) verschillen. Beter is het dus om deze (kant klaar) te halen in een reformzaak/drogist.
ga ik even spieken...
Maar dat is natuurlijk ook maar een paardenmiddel en geeft een schijngenezing.
) en de volgende morgen nog een kopje halen daar.
(Was een erkende therapuit) Dus hoezo het werkt niet?
Dat is even helemaal nieuw voor me, vertel eens Arabesk?