Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
madamX schreef:inscharen = paarden in het land uitscharen = paarden van het land
KootMiraDrum schreef:Van die van Harry's Horse is de bodem te dun, 3 uurtjes verdeeld over 2 dagen maken em al bijna kapot. Ik voorspel dat ik em over een week kan weggooien. Die van Best Friend zijn een stuk duurder, maar gaan ook veel langer mee.
KootMiraDrum schreef:KootMiraDrum schreef:Van die van Harry's Horse is de bodem te dun, 3 uurtjes verdeeld over 2 dagen maken em al bijna kapot. Ik voorspel dat ik em over een week kan weggooien. Die van Best Friend zijn een stuk duurder, maar gaan ook veel langer mee.
Nou, nog geen week en ik kan ze weggooien, 2 nieuwe Best Friends zijn vandaag binnengekomen, en wat een verschil in kwaliteit zeg. Ik ga eens contact opnemen met Harry's Horse.

en nog meer van dat soort ongein)

Loesje88 schreef:@evelli.. hou het wel in de gaten die plekjes... Bij mandy zat er helemaal niets en toen opeens zomaar lag ze open!
zo gek ben ik ook niet hooranniee schreef:Plus dat niet iedereen altijd tijd/geld/ruimte heeft om een gezelschapspony erbij te nemen...
Wij zweren erbij, voor ons geen zomer zonder graaskorf meer!
De merrie is nogal een merrie tegen de anderen
Dus bang dat ze aan haar graaskorf gaan hangen ofzo hoeven we niet te zijn. Er komt deze zomer nog een shet bij die ook vaak hoefbevangen is, voor hem zouden we ook nog kunnen kijken naar een graaskorf als hij deze past tenminste. Zijn er trouwens ook graaskorven speciaal voor shetlanders (zit niet zo in het mini-wereldje)
)

AaronYve schreef:Ik wil me er ook een aanschaffen maar dat is niet omdat als preventie voor hoefbehangen, maar omdat ik een paard heb die nog weleens gemeen kan zijn tegen een ander paard.
Hij bijt dan. En vorig jaar had het paard in kwestie door hem een flink jaap net onder de plek waar het zadel ligt.
We willen dus niet dat hij bijt, trappen dat maakt me verder niks uit maar van dat bijten had die nog lelijke wonden aan over.
Dus we willen het gaan proberen met een muilkorf.
Die krijgt ie dan om en dan mag ie een half uurtje ofzo samen met het andere paard mee staan. Om hem zo langzaam te laten wennen aan het paard. Ik vind het niet zielig want hij heeft hem maar een half uurtje ofzo op en een paard met wonden vind ik zieliger. Dus hij sopt het zich maar op met zijn bijtacties![]()
Hij kent het paard trouwens en bijt alleen maar waneer hij er zin in heeft, tis echt een eikel af en toe.

hij heeft nu een zwarte vlek op zijn witte hoofd van de sluiting.