Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Haha moet jij nodig zeggen , ik word begeleid door hem ik weet er genoeg van en ook van mensen die zijn producten aan het namaken zijn dus ik kan er verder ook niks over zeggen en dat ga ik dus ook mooi niet doen!
Maar jij bent hier ''grote'' uitspraken aan het doen terwijl je de wereld nog niet eens kent, je kent ten eerste mij niet en dus vraag ik me af waarom je zo'n bericht typ. Wil jij soms intressant doen?
Mij zwart maken? Hda zwart maken?
Citaat:Natuurlijke producten zijn nooit slecht, en daarom zijn er hda die kunnen je de samenstelling geven van het product, of zoals die van mij maakt het zelf. Hij heeft ervoor gestudeerd. Maar rob ga jij lekker je eigen gif in je paard spuiten succes!
detour schreef:RianneH, klassieke homeopathie is universeel, in die zin dat het levende organismen idd een handje kan helpen. c.q. het eigen immuunsysteem, het systeem om zich te herstellen ahw aanwakkert.
Uiteraard kregen we medische basiskennis, gedrag etc mbt honden, paarden en ook katten, maar zelfs vogels, vissen, name it- je kunt ze helpen.
Homeopatische middelen hebben hun typen, hun constitutie.
Als een homeopaat een anamnese van je maakt (medische geschiedenis plus jouw eigenschappen, voorkeuren, karakter etc) dan kijkt hij naar je klachten en op basis van het type klachten, wanneer die erger worden of juist minder, plus jouw persoonlijkheid en je geschiedenis wordt zo'n middel uitgekozen.
Heb je hier iets aan?..Ik vind het ook slim dat een client vraagt aan een arts wat het middel inhoudt, informeert en er over leest, desnoods via internet..
Ik wil ook weten wat ik in mijn dieren stop namelijk, of in mezelf.. Bij reguliere mediactie kan ik echt geen bal met al die bestanddelen..
Oh ja, Rob, reageer pas ff NADAT je dat boek hebt gelezen!
Citaat:Oh ja, Rob, reageer pas ff NADAT je dat boek hebt gelezen!
RobvdPK schreef:Citaat:Oh ja, Rob, reageer pas ff NADAT je dat boek hebt gelezen!
Detour,
ik wist niet dat je tot oom agent was bevorderd,
mijn excuses, maar ik ben natuurlijk wel een tijdje weg geweest.
Ik wil alleen graag weten hoe een stof,
die tot 1/1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 werd verdund,
nog enig effect kan hebben, want dat is de manier waarop homeopathie claimt te werken.
Aangezien jij d'er al twee jaar voor gestudeerd hebt,
moet je dat toch gemakkelijk kunnen duidelijk maken.
Tussen haakjes,
weet jij wat dat voorstelt,
1 op 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 ?
Rob
AnneOmie schreef:RianneH, waarom zouden wij je moeten/willen overtuigenWij kunnen je alleen onze eigen ervaringen vertellen en doe ermee wat je wilt zou ik zeggen. Soms is het wel eens goed om verder te kijken dan je neus lang is en gaan mensen pas op zoek naar goede alternatieven als hun paard min of meer opgegeven in bij de klinieken en reguliere DA's. Homeopathie pakt de oorzaak aan en is geen symptonen bestrijding!
En Rob, je valt inderdaad een beetje in herhaling
Citaat:Je valt in herhaling, Rob!
Citaat:Ik geloof dat ook (even naar Rob) dat die verdunningen door de wijze waarop ze worden gemaakt in de klassieke homeopathie enorm aan energetische kracht toenemen (dus niet de alcohol, glucose of water, nee, het middel wat is toegediend)..
AaronYve schreef:Rob heb jij slechte ervaringen hiermee?
Als je de ins en outs wilt weten waarom vraag je dat hier? Ga of bel naar een hda en je weet het, de mijne is zelfs nog niet te beroerd om je te laten zien hoe het wordt gemaakt.
detour schreef:Rob, lees jij mijn aanbevolen literatuur dan? Als je daar niet toe bereid bent, waarom zou ik dan de moeite doen jouw vraag te beantwoorden?...
Citaat:Maw, ik wil weten hoe een stof die tot 1/1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 werd verdund,
nog enig effect kan hebben.
AaronYve schreef:is waarschijnlijk wel slimmer ja
RobvdPK schreef:detour schreef:Rob, lees jij mijn aanbevolen literatuur dan? Als je daar niet toe bereid bent, waarom zou ik dan de moeite doen jouw vraag te beantwoorden?...
Niet rond de pot draaien, Detour.
Het is een simpele vraag, en jij hebt eenvoudigweg geen antwoord.
Citaat:Maw, ik wil weten hoe een stof die tot 1/1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 werd verdund,
nog enig effect kan hebben.
Rob