Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ielsjj_ schreef:Onze dierenarts zei dat het recept+een wormspuit net zoveel kost bij de gewone winkel als 1 van de dierenarts.
Ik denk dat ik gewoon naar een ander land ga (waar we op vakantie gaan) en dat we daar kijken naar een ruitersportzaak en daar de wormspuiten kopen
, misschien Duitsland dan maar eens proberen.

jury schreef:Ik ben bezig om ze voor een jaar in te slaan. Zijn meestal maar jaar houdbaar.
Qua prijs zit ik nu op:
Equimax 16,36
Eraquell 6,55
Equimatic 600 6,10
Minimaal 10 van elk bestellen, bij meer dan 100,00 geen verzendkosten.
Hebben jullie ze nog goedkoper gevonden?
). Zou ook handig zijn om het gewoon tegelijk te gaan doen, maar dat moet ik nog eens overleggen. 

MISTRAL94 schreef:Zit daar nog een bepaald schema in ivm de werkzame stof? Bijvoorbeeld de ivermectine, na een bepaalde tijd de fenbendazol en dan weer ivermectine bijvoorbeeld? Of ontwormen jullie maar raak?

MISTRAL94 schreef:Nou ik gebruikte ook altijd de ivermectine maar ik las laatst ook weer iets van resistentie tegen dit middel vandaar mijn vraag.

MSQuincyTE schreef:Lous in Duitsland moet je ze ook op recept halen, dus dat helpt je niet helaas

Lous schreef:MSQuincyTE schreef:Lous in Duitsland moet je ze ook op recept halen, dus dat helpt je niet helaas
Dan moeten we dus verder kijken dan Duitsland en Belgie. Heeft iemand misschien een idee?