Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het blijven vluchtdieren he, het kan altijd gebeuren dat ook een braaf paard op hol slaat. Als dat gebeurd in je zadel blijven zitten, en wachtten op een moment dat je kan keren! Rukken en plukken werkt alleen maar averechts. Door de druk gaan ze vaak nog harder! Blijf zelf vooral kalm. Dit had iedereen met een paard of pony kunnen overkomen.
Didoo schreef:Sorry hoor, maar dit topic ging over wat ze met haar paard aan moest omdat hij stond te trillen, NIET over of ze wel of niet met dat beestje over de weg moet.
Jullie kunnen om het hartste gaan roepen wat de TS wel of niet moet doen, maar die doet toch wat zij denkt dat goed is. En dat lijkt me ook heel verstandig, want zij is de enige die haar paard al 9 jaar (van wat ik gelezen heb) kent.
Dus als jullie nu weer over het MEDISCHE gedeelte verder kunnen praten... want daar staat dit topic. bij Medisch
Ts; Mooi dat het allemaal mee valt!

Arabian_Girl schreef:Dr benen waren vanochtend nog heel erg dik.Ben met dr weesten stappen.En doet ze heel braaf.
Dr poeder over dr voer eet ze gelukkig ook goed op.Dr bier vind ze toch maar vreemd,Als je bij dr staat ruik je echt zo'n bier lucht bij dr
Heb dr benen met coolinggel gedaan.Hopen dat dat ook wat helpt.
Ze is wel erg flauw geworden.Poetsen had ze altijd een hekel aan en keek dan boos en wegdraaien.Nu staat ze stil en gaat helemaal met dr lip heen en weer bewegen en terug krabben.
Wel is ze heel erg ingevallen bij dr flanken.Daar steken dr botten nu ineens uit.
Lijkt me sterk dat dat komt van 2 dagen minder eten??Of misschien zijn dr spieren daar nog heel erg gespannen ofzo.
Morgen mag ze weer normalen hoeveelheid voer en dr deken af.
Al twijfel ik nu wel of ik die ineens zomaar af kan doen na 3,5 dag ermee opgestaan te hebben.ze zweet ook niet eronder.
Arabian_Girl schreef:Dr benen waren vanochtend nog heel erg dik.Ben met dr weesten stappen.En doet ze heel braaf.
Dr poeder over dr voer eet ze gelukkig ook goed op.Dr bier vind ze toch maar vreemd,Als je bij dr staat ruik je echt zo'n bier lucht bij dr
Heb dr benen met coolinggel gedaan.Hopen dat dat ook wat helpt.
Ze is wel erg flauw geworden.Poetsen had ze altijd een hekel aan en keek dan boos en wegdraaien.Nu staat ze stil en gaat helemaal met dr lip heen en weer bewegen en terug krabben.
Wel is ze heel erg ingevallen bij dr flanken.Daar steken dr botten nu ineens uit.
Lijkt me sterk dat dat komt van 2 dagen minder eten??Of misschien zijn dr spieren daar nog heel erg gespannen ofzo.
Morgen mag ze weer normalen hoeveelheid voer en dr deken af.
Al twijfel ik nu wel of ik die ineens zomaar af kan doen na 3,5 dag ermee opgestaan te hebben.ze zweet ook niet eronder.

Dat slaat waarschijnlijk ook weer op haar benen. Het is waarschijnlijk een combinatie van de spanning en spierbevangenheid geweest. Met dat vuurwerk de komende dagen erbij zal het niet heel snel weg trekken.