InekeH87 schreef:ik heb alle filmpjes op de sites bekeken en alle dieren blijven toch nog zwaar kreupel lopen. In mijn ogen is het geen goede oplossing bij zwaargewonde paarden. Ik ben er ook niet voor om protheses bij paarden aan te passen ergens is een grens en die is bij protheses echt overschreden.
Laten we wel wezen, de fimpjes op de site hebben mijn vriend en ik ook bekeken en moet zeggen, dit staat niet in vergelijk tot de prothese die het bedrijf waar mijn vriend werkt heeft gerealiseerd.......... Wij krijgen een beetje het idee met deze fimpjes dat het meer doe het zelvers zijn geweest dan dat er een heuse prothesemaker aan het werk is geweest.
Het bedrijf wat de prothese heeft gemaakt voor het paard in mijn topic heeft er verschrikkelijk veel studie en geld in gepompt om een zo waardig bestaan te kunnen lijden.... Dit soort ontwikkelingen kost ongeloofelijk veel geld en het bedrijf heeft zijn naam hoog te houden. Deze foto's zouden ook niet rond circuleren, en in mijn bezit zijn, als het bedrijf niet geheel achter het product zou staan......
Het is toekomst muziek, het is in ene testfase maar ben ervan overtuigd dat het bedrijf wara mijn vriend werkt alleen met de beste prothesemakers, artsen ed. werkt. Het is ene beursgenoteerd bedrijf en zou geen slechte naam willen krijgen door onkunde, dat kunnen ze zich niet veroorloven............
Ik ga van de week al jullie vragen proberen te beantwoorden ook die ik per pb heb gekregen......