Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kareltje1 schreef:Super meid!! Heel goed gedaan, ik ben heel blij voor je!!
maras schreef:Ik hoop dat je paard het hier beter naar zijn zin heeft echter vergis je niet in het feit dat wat jij een "prachtige box" vindt, voor je paard nog steeds net zo goed waardeloos kan zijn. Sommige paarden blijven toch liever buiten staan al maak je de meest prachtige box ooit voor ze.
Maar goed dat is mijn ervaring aangezien ik het geluk heb dat mijn paarden het hele jaar door op de wei kunnen en de beschikking hebben over een inloopstal waar ze dus nooit in staan.
Het zou fijn zijn als jouw paard nu toch met meer plezier in haar box blijft staan en dat de begeleiding nu ook optimaal is. Succes !
sonjim schreef:Super dat het gelukt is, klinkt goed en begrijp ik het goed, dat hier maar 3 paarden staan?
Als dat zo is is dat het eerste wat al veel rust geeft en natuurlijk ook het vaker voeren op een dag scheelt veel.
Pensionnetje schreef:Een buitenluik kan voor dit soort paarden wonderen verrichten.
Mocht het gedrag toch weer de kop opsteken zou ik zeggen, zet je paard goed aan het werk.
Zoals ik het zie barst je paard gewoon van de energie.
Veel plezier op je nieuwe stal!